چه روش های پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چه روش های پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیهچه روش های پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

CKD یک بیماری است که برای سلامتی خطرناک است. آسیب های ناشی از بیماری مزمن کلیه غیر قابل برگشت است. بنابراین، آیا به درمان بیمار در اسرع وقت به حفظ سلامتی شما بسیار مهم است. و از آنجایی که یک فرد می تواند دانم که اگر آن بیماری مزمن کلیه است.

در معاینه فیزیکی باید هر سال به سلامت انجام شده است. اگر شما یک نفریت مزمن، لطفا در اسرع وقت درمان کنند. در غیر این صورت، این بیماری به سرعت ایجاد می شود، در پایان، شما که تنها دو گزینه، دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر شما نمی خواهید به انتخاب دیالیز یا پیوند کلیه، دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

بیماری مزمن کلیه، بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به پنج مرحله تقسیم شده است. با توجه به درجه های مختلف آسیب کلیوی در مراحل مختلف، همچنین دارای علائم متفاوت است. نشانه های روشن با مرحله سوم آغاز شد. آن رخ می دهد، برای مثال، تورم، خستگی، درد پشت، مشکلات خواب، تهوع، خارش، و غیره اگر یک فرد دارای این علائم، شما باید شک کرد که او یک بیماری مزمن کلیه بود.

متاسفانه اغلب علائم آشکار نمی توان یافت تا زمانی که بیمار مرحله سوم، به این معنی که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وارد می شود. بیمار معمولا امکان پذیر نیست در این مرحله برای جلوگیری از پیشرفت بیماری های مزمن کلیوی است.

بدون علائم، آن را به روش سؤال از بدن است.

آزمایش ادرار

هدف از ادرار آزمون برای دیدن سطح سلول های قرمز خون و پروتئین بالاتر از حد طبیعی است یا نه.

آزمایش خون

اوره، کراتینین در خون بازتابی از وضعیت کلیه ها است. کلیه ها می تواند این مواد سوخت و ساز بدن را فیلتر کند. زمانی که مقدار بیش از ضایعات سوخت و ساز بدن طبیعی است، به این معنی که عملکرد کلیه است کراتینین آسیب دیده بود. 0.5 ~ 1.1 عادی mg / dl برای زنان و 0.6 ~ 1.2 mg / dl برای مردان است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه,پیشگیری از بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815