روش های درمان بیماری های مزمن کلیه و علل آنها
نوشته شده توسط : rshaole

روش های درمان بیماری های مزمن کلیه و علل آنهاروش های درمان بیماری های مزمن کلیه و علل آنها

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دچار درد. آنها نشانه های بسیاری از جمله ادم، استفراغ، خستگی، و غیره اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما. این برنامه رایگان!

علل بسیاری از بیماری های مزمن کلیه، که در آن دیابت و پرفشاری خون مسئول به اندازه دو سوم موارد بیمارستان وجود دارد. دیگر شرایطی که کلیه ها عبارتند از: گلومرولونفریت، تحت ویژگی های این بیماری، التهاب و آسیب به واحد کلیه فیلتر. بیماری های کلیوی، ژنتیکی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، یک سندرم آلپورت. بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس سیستمیک اریتماتوز (SLE)؛ کودک در رحم مادر در حال رشد است و یک ناهنجاری در رشد وجود دارد؛ انسداد به عنوان سنگ کلیه، تومور یا یک مرد بزرگ شدن پروستات ایجاد می شود؛ عفونت های دستگاه ادراری مکرر، و غیره

سلول های بنیادی

سلول های بنیادی می تواند اختلال در سیستم ایمنی و بهبود زخم اصلاح سیستم. پس از بافت کلیه آسیب دیده می توانید درمان بیماری های مزمن کلیه بازسازی، عملکرد کلیه می شود نشان می دهد بهتر است.

درمان خون آلوده

در درمان بیماری مزمن کلیه، درمان خون آلوده شروع می شود درمان خون و کلیه ها خون ناسالم است. سه روند درمان خون آلوده، که هر کدام نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه بازی می کند. این فرایند سه درمان شامل درمان جامع از تصفیه خون، عناصر اضافی و بازسازی عملکردی است.

اگر می خواهید بدانید که چگونه به بیماری مزمن کلیه، کار می کند، و ما می توانیم متخصصان پزشکی آنلاین و رایگان.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: