چگونه برای کمک به بیماران تحت دیالیز مایع اضافی داخلی از بدن حذف کنم؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران تحت دیالیز مایع اضافی داخلی از بدن حذف کنمکلیه های سالم کمک کند تعادل اینترکام پشتیبانی مایع اضافی. با این حال، زمانی که کلیه ها دور ریخته آسیب دیده کلیه ها قادر به پشتیبانی از این تعادل نیست، و در این مورد مایع اضافی تجمع در بدن است. سپس دیالیز مورد نیاز است برای کاهش تورم و حذف مایع اضافی از بدن است. ادامه مطلب.

هنگامی که یک تجمع قوی از مایعات در بدن چه اتفاقی می افتد؟

اگر شما یک تجمع قوی از مایعات در بدن و در حال حاضر مصرف دیالیز، دیالیز باعث می شود شما diskomfurtnym. در طول دیالیز، فشار خون قطره، و حتی می باشد سرگیجه یا غش، گرفتگی عضلانی، سردرد، تهوع، و غیره وجود دارد تجمع مایع در بدن نیز باعث تورم در پا، دست، صورت، ریه ها و حتی کل بدن، تنگی نفس و مشکلات قلبی شدید.

چگونه برای جلوگیری از احتباس آب در بیماران تحت دیالیز؟

1 از مصرف نمک آلی از رژیم غذایی:

استفاده از نمک باعث می شود شما تشنه، و بسیار آسان برای نوشیدن آب بیشتر و حفظ بیشتر مایع در بدن است. کلیه های سالم می تواند نمک اضافی را حذف کنید، و کلیه های آسیب دیده می توانید نمک و مایع تعادل نیست. و پس از آن لازم است به شدت مصرف نمک را محدود از رژیم غذایی.

2 را انتخاب کنید میوه ها و سبزیجات تازه:

میوه ها و سبزیجات تازه ها معمولا حاوی مایع غنی و کمک می کند تا برای تحریک کلیه و ترویج ادرار کردن مکرر، از جمله انگور، هندوانه، کاهو و خربزه.

3 دیورتیک:

دیورتیک ها، تکرر ادرار و تضعیف تورم. علاوه بر این، برخی از غذاها و گیاهان دیورتیک طبیعی، مانند مارچوبه، چای سبز، قاصدک، چغندر، جعفری، و غیره هستند

4، طب چینی:

مایعات بدن Zadderzhki ها دیگر درمان های طب چینی، مانند ماساژ، طب سوزنی و داروهای میکرو چینی Osmotherapy درمان می شود. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، به ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها. بنابراین، کلیه های آسیب دیده تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.





:: برچسب‌ها: طب چینی,حذف مایع اضافی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: