چگونه برای کاهش کراتینین بیماری کلیوی مرحله 4 656
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین بیماری کلیوی مرحله 4 656چگونه برای کاهش کراتینین بیماری کلیوی مرحله 4 656

بیماری کلیوی مرحله 4 بسیار جدی بود، و توسط میزان فیلتراسیون گلومرولی به همراه 15-29 میلی لیتر / دقیقه کاهش یافته است. در این زمان، کراتینین آویزان خواهد شد، و کراتینین 656 بسیار بالا است. چنین است، چرا در این مرحله یک کراتینین بالا؟ یک اختلال در کراتینین 656 است. چگونه به کاهش؟

کراتینین - یک محصول از سوخت و ساز بدن، در کلیه طبیعی فیلتر شد و جدا دفع کراتینین. مرحله 4 بیماری کلیوی، که بدان معنی است که کلیه ها به نقض بسیار جدی از عملکرد کلیه است تقریبا از دست داده، دیگر نمی تواند کار به طور معمول و میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافت 15-29 میلی لیتر / دقیقه است. بنابراین برای تجمع در بدن کراتینین منجر شود، کراتینین سرعت در حال افزایش، و افزایش تا 656 با توجه به کاهش جدی در عملکرد کلیوی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 خواهد شد تعدادی از نشانه ها هستند. برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری، بیماران نیاز به تنظیم رژیم غذایی، شیوه زندگی است. علاوه بر این، بیماران باید زمان را به یک درمان موثر برای جلوگیری از وقوع اورمی داشته باشد.

برای کاهش کراتینین به طور کلی دیالیز پذیرفته شده است. به دلیل دیالیز می تواند عملکرد کلیه جایگزین، کمک به بدن اخراج سموم و تجمع زباله، از جمله کراتینین. این می تواند به سرعت کاهش می یابد کراتینین، کاهش آسیب به بدن انسان، اگر چه دیالیز یک روش مستقیم و موثر است، اما عوارض جانبی بیشتری را از دیالیز وجود دارد، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، و بیشتر آسیب کلیه ها، موجب بروز عوارض در بدن است.

درمان طب چینی است که بهترین درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه بازیابی، بازسازی ساختار اصلی کلیه است.

کلیه ها بازسازی شده و می تواند عمل، کراتینین می تواند از بدن فرار، و کراتینین کاهش یافته است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815