یک روز زیبا در بیمارستان: جشن جشنواره اواسط پاییز
نوشته شده توسط : rshaole

یک روز زیبا در بیمارستان: جشن جشنواره اواسط پاییزیک روز زیبا در بیمارستان: جشن جشنواره اواسط پاییز

دیروز، سنتی ما چینی اواسط پاییز. بیمارستان ما برای تهیه یک کیک ماه، سیب و سایر میوه ها برای بیماران. آنها سرگرم کننده همراه و خواسته های کارکنان ما در بیمارستان است. آنها می دانند که برخی از دانش در مورد جشنواره چینی. در زمینه جهانی شدن، ما بیمارستان تلاش برای توسعه فرهنگ و شیوه های سنتی ما در زمینه جهانی شدن است.

ما بهترین تیم از پزشکان و پرستاران به بیماران ارائه، اعضای خانواده بیماران می توانند با هم در چین زندگی می کنند. در هر یک از بیماران و خانواده خود را به شرایط درمان در بیمارستان هدیه ما به بیماران دریافت احساس گرما از یک کشور خارجی. بنابراین، که کمک می کند بیماران بهبود می یابند؟ اجازه دهید آنها را مردم به عنوان سالم زندگی می کنند؟ در اینجا ما باید میکرو چینی پزشکی ما اشاره کرد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از درمان که می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد، بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر است. بیماران فکر می کنم که آن را خوب است برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران است.

در این دوره بعدی، درمان، پزشکان ما مفید ترین از داروهای سنتی چینی در مورد فاز بهبود بدن بیمار را انتخاب نمایید.

از آنجا که بیمار نارسایی کلیه، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما می توانید از به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فکر می کنم، آن می تواند واقعا امید را به شما، لطفا با ما تماس بگیرید در زیر است. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,جشنواره اواسط پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: