چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیهچگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه

پیشگیری از نارسایی حاد کلیه کاهش می یابد برای جلوگیری از علل آن است.

پیشگیری از نارسایی مزمن کلیه به درمان بیماری های مزمن مانند پیلونفریت، گلومرولونفریت، سنگ کاهش می یابد.

پیش بینی

با استفاده از به موقع و مناسب از روش های مناسب درمان، بیشتر بیماران با نارسایی حاد کلیه بازیابی و بازگشت به زندگی عادی است.

کلیه ها، بر خلاف بسیاری از سازمان های قادر به بازگرداندن عملکرد از دست رفته به طور کامل: نارسایی حاد کلیه برگشت پذیر است. با این حال، نارسایی حاد کلیه - این یک عارضه بسیار جدی بسیاری از بیماری است، اغلب نشانههای شوم مرگ است.

با این حال، در برخی از بیماران کاهش فیلتراسیون گلومرولی و توانایی تمرکز کلیه باقی مانده است، و برخی از نارسایی کلیه طول می کشد یک دوره مزمن، نقش مهمی است پیلونفریت پیوست ایفا کرده است.

در موارد پیشرفته از مرگ در نارسایی حاد کلیه اغلب از کما اورمیک، اختلالات همودینامیک و سپسیس می آید.

نارسایی مزمن کلیه باید تحت نظارت و شروع درمان در مراحل اولیه بیماری، یا آن را می تواند منجر به از دست دادن کامل عملکرد کلیه و نیاز به پیوند کلیه.

چه می توانید بکنید؟

وظیفه اصلی بیمار متوجه تغییرات که توسط وضعیت سلامت عمومی را به او هر دو رخ می دهد، و از مقدار ادرار، و به دنبال توصیه های پزشکی. بیماران با تشخیص قطعی پیلونفریت، گلومرولونفریت، ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بیماری های سیستمیک، باید به طور منظم در نفرولوژیست تحت نظارت است.

و، البته، نیاز به شدت توسط پزشک تجویز می ماند.

به دکتر چه می توانید انجام دهید؟

دکتر به در درجه اول تعیین علت یک مرحله شکست و بیماری کلیوی خواهد شد. پس از آن، همه اقدامات لازم برای درمان و مراقبت از بیماران است.

درمان نارسایی حاد کلیه در درجه اول در پرداختن به علل است که باعث این وضعیت است. اقدامات برای مبارزه با شوک، کم آبی بدن، همولیز، مسمومیت و دیگران اعمال می شود. بیماران با نارسایی شدید کلیوی به واحد مراقبت های ویژه، جایی که آنها با کمک لازم ارائه منتقل شده است.

درمان نارسایی مزمن کلیوی جدا از درمان بیماری های کلیوی، که منجر به نارسایی کلیه است. پس از سالها تحقیق، حرفه ای های ما به طور موثر می تواند به بیماران کمک به کاهش این علایم. ما به شما یک سیستم از درمان سنتی طب چینی. به عنوان مثال میکرو چینی پزشکی، پزشکی Maikan، حمام پا، انما درمان، درمان اسپا پا، فتیلهگذاری درمانی کمپرس گرم است. این طب سنتی چینی. پا حمام، چگونه به لذت بردن از زندگی، نه بسیاری از درد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: