چگونه برای درمان کیست های کوچک کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کیست های کوچک کلیویچگونه برای درمان کیست های کوچک کلیوی

بیماری کلیه پلی کیستیک است یک بیماری ژنتیکی، کیست، بیماران ادامه خواهد داد به رشد، باعث آسیب کلیه در بیماران در پایان، نارسایی کلیه است. با توجه به این واقعیت است که بیماران با قلم مو با بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید در تمام کلیه رشد می کنند. بنابراین، هنگامی که قلم مو تا حد معینی افزایش یافته است، دشوار است برای درمان آنها است. بنابراین اگر ما به خوبی می تواند کنترل پیشرفت کیست، کیست که کوچک است. پس از آن بسیار موثر می تواند وضعیت بیمار نظارت داشته باشند.

سپس، هنگامی که کیست کوچک است، هر روش می توان درمان نمود؟

زمانی که کیست کوچک است، در طب غربی یک راه خوب است که شما می توانید آن را کنترل ندارد، و کیست هر گونه اثرات مضر ندارد. بنابراین، طب غربی، بیماران تنها کیست رشد بزرگ، و پس از آن عملیات رویکرد برای از بین بردن کیست. اما طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار موثر است، به خصوص زمانی که بیمار کیست است که هنوز هم بسیار کوچک است.

طب غربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان طب چینی بیماری کلیه پلی کیستیک دارای مزایای بسیاری. درمان TCM بیماری کلیه پلی کیستیک بدون جراحی، پس از آن خواهد آسیب جدی به بدن ایجاد نمی کند. و بیماری کلیه پلی کیستیک را نمی توان درمان، به طوری که حتی یک عمل، آن را تنها می تواند یک اثر موقت امداد بازی کند. کیست دوباره به جدی، طب غربی هنوز هم می توان تنها با عمل جراحی کاهش، آن را به آسیب های جدی VOSA.

طب چینی رفتار بیماری کلیه پلی کیستیک یک انتخاب خوب است. در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، مواد اولیه دارویی را می توان با کلیه دهان و دندان علاوه موضعی لذت می برد. سپس برخی از مواد اولیه دارویی موثر می تواند سلول های اپیتلیال کلیه غیر فعال است، بنابراین جلوگیری از ترشح مایع کیست. و دیگر مواد مخدر ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش می دهد، درمان گرما خارجی ممکن است گردش خون کلیه و تفاوت در سرعت بخشیدن به عمل کیست فشار مایع ممکن است از خون گرفته شده است. برای رسیدن به اثر تنگی کیست.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: