بدون دیالیز، به عنوان آن ممکن است کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه درمان
نوشته شده توسط : rshaole

بدون دیالیز، به عنوان آن ممکن است کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه درمانبدون دیالیز، به عنوان آن ممکن است کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه درمان

"سلام، دکتر، من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه است. من سعی کردم به پیدا کردن بعضی از روش های درمانی که کمک خواهد کرد که من غلبه دیالیز، من در اینجا به مدت چهار ماه بوده است. "وجود دارد تعداد فزاینده ای از بیماران دیالیزی به از شر دیالیز، به دلیل عوارض جانبی طولانی مدت ناشی از دیالیز به علت. و به این ترتیب، هیچ درمان است که می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز کمک به غلبه بر وجود دارد؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

آیا درمان می تواند کمک بیماران در غلبه بر دیالیز وجود دارد؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و تکنولوژی مدرن است. این یک انتخاب خوب به جای دیالیز است. با آن، بیماران نارسایی کلیوی ممکن است قادر به از دیالیز خلاص شوید.

چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید؟

4 توابع اصلی درمان بیماری کلیه وجود دارد. این خدمات عبارتند از ضد ترومبوتیک، ضد انعقاد، ضد التهاب و اتساع عروق. این توابع می توانید کلیه ها آسیب دیده بازیابی و حفاظت از بقیه از کلیه ها، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه.

با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران با بیماری کلیوی اولیه، شما می توانید نیم شانس به بازسازی زندگی خود را داشته باشد. برای بیمارانی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است به زندگی عادی بازگشت، اما آنها همچنین می توانید با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز و پیوند لذت ببرید.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا پیام ایمیل ارسال و یا asya.yue@mail.ru ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: