عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستندعوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

این بار بعد از زمانی که کلیه پلی کیستیک شروع به صدمه زدن، به طوری که بسیاری از بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک پرداخت نمی کند، و نمی فهمم. بنابراین، عوارض کلیه پلی کیستیک بیش از حد اشتباه گرفته است. اما همانطور که می دانید، بزرگترین آسیب به بیماری کلیه پلی کیستیک می آید از عوارض آن، بنابراین اگر شما از عوارض بیماری کلیه پلی کیستیک را درک کنند، بدن می تواند بسیاری از آسیب. پس چه عوارض در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک رخ خواهد داد؟ در حال حاضر، من به شما اطلاعات بیشتری می دهد.

درد 1.

درد گذرا است در برخی از بیماران، می توان آن مشاهده شده است. اگر درد همچنان ادامه دارد و یا سخت تر ممکن است ضد درد، اما به طور کلی، دارای اثر ضد درد ضعیف است. اگر درد شدید است، اما از مسکن ها می درد را تسکین و زندگی بیماران تاثیر می گذارد. ممکن است فکر می کنم که انجام عمل جراحی است.

2 عفونت.

عفونت های دستگاه ادراری و کیست از عوارض شایع. آنتی بیوتیک توسط فیلتراسیون گلومرولی، ترشح توبول پروگزیمال، محلول در چربی آنتی بیوتیک از طریق دیوار از کیست پراکنده محلول در آب. بنابراین، در ترکیب با آنتی بیوتیک محلول در آب و محلول در چربی است. فرهنگ باکتری در اسرع وقت برای انتخاب آنتی بیوتیک حساس، دریافت بهترین اثر. 1-2 هفته درمان برای کیست عفونت باید بیشتر درمان طولانی مدت.

3، فشار خون بالا.

فشار خون بالا از عوارض شایع است میبرد، بلکه به یکی از عوامل COROT باعث اختلال در عملکرد کلیه کمک می کند. کنترل دقیق فشار خون می تواند کاهش در عملکرد کلیه، کاهش مرگ و میر هدف 130/80 میلی متر جیوه به تاخیر بیاندازد. در آغاز فشار خون بالا باید نمک (2-4G / گرم) را محدود به حفظ وزن مناسب، ورزش منظم. درمان داروی انتخابی مسدودکننده های مسدود کننده ACEI، ARB، و کانال کلسیم. برای فشار خون، دارویی است که نمی تواند نظارت، در نظر گرفتن رفع فشار کیست و یا آمبولیزاسیون شریان کلیوی از کلیه است.

4، خونریزی.

سه نوع از شرایط وجود دارد: یکی، خونریزی کیست، بیماران با درد ناگهانی است، اما هیچ هماچوری آشکار وجود دارد. دوم، هماچوری آشکار؛ سوم، خونریزی subcapsular، حجم بزرگ، بدون هماچوری، فشار خون ممکن است قطره. علاوه بر درمان تهاجمی فشار خون بالا، افزایش کیست، استراحت در بستر نیز بسیار مهم است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: