ادم و بیماری کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

ادم و بیماری کلیهادم و بیماری کلیه

ادم شامل ادم و تورم از بدن است. ادم محلی مربوط به یک بخش خاص، مانند اندام تحتانی، صورت، شکم، و غیره

ادم اندام تحتانی معمولا بیماری شریانی عروقی، مانند ترومبوز و غیره است. تورم صورت آلرژی بیشتر ناشی از استفاده نادرست، تورم شکم به علت آسیت سیروز کبدی.

تورم از بدن مربوط به تمام قسمت های متقارن ادم بدن، مانند ادم دو طرفه اندام تحتانی، اندام فوقانی و پلک ها، تورم دلیل بیشتر به ضایعات قلبی و کلیوی. ادم قلبی به علت خونریزی داخل عروقی که باعث نارسایی قلبی، علائم بیماری ادم اندام تحتانی مشخص نبود، در اوایل صبح، تورم خواهد شد پس از این حرکت افزایش می دهد،

شب، رها شده توسط بقیه، در حالی که بیماری های قلبی، مانند تپش قلب، سرگیجه، تنگی نفس و غیره وجود دارد.

تورم کلیه ادم پلک است، در صبح، تورم دو طرفه نشان داد پلک ها،

تورم اندام تحتانی، آن را تا به چیزی برای انجام با فعالیت ها، الیگوری ممکن است رخ دهد. اگر نفریت حاد، نفروپاتی IgA، و غیره، رنگ نمونه ادرار و آب برای شستن گوشت نشان داد. تورم سندرم نفروتیک یک بسیار جدی است، تورم آشکار از پلک ها، اندام فوقانی، پوست، تورم کیسه بیضه و بخش های دیگر نیز، فوم ادرار را افزایش می دهد به طور قابل توجهی؛ نفریت مزمن مکان ادم اندام تحتانی. تحت شرایط عادی، ادم کلیوی را نمی توان از بقیه منتشر شد. در این نقطه ادرار غربالگری، عملکرد کلیه، فشار خون و مانند آن، ممکن است ادم علل پیدا کنید.

نیز وجود دارد یک تورم به نام ادم ایدیوپاتیک، علت روشن است، و، ادم معمولا قبل از قاعدگی اندام تحتانی در درجات مختلف، از نظر ادم دلایل بسیاری مربوط به قاعدگی نیست، بنابراین نمی کورکورانه دارو پس از درد و رنج از ادم باید به بیمارستان برای درمان به موقع است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 1279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: