A0:  چرا بیماران نمایانگر سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران نمایانگر سندرم نفروتیکچرا بیماران نمایانگر سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک معمولا به دلیل گلومرولی رگ های خونی در بدن می تواند آب اضافی و مواد سمی در بدن فیلتر نیست است. سندرم نفروتیک به طور عمده توسط مقدار زیادی از پروتئین، چربی خون، hypoproteinemia و ادم شدید مشخص می شود. پس چرا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک دارند hypoproteinemia؟

عوامل اصلی کاهش آلبومین:

پروتئین غیر طبیعی در بدن

به عنوان بدتر شدن بیماری، بیماران اغلب از تعدادی از عوارض، مانند تورم شدید، کم خونی و چربی خون رنج می برند. علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن بیمار خواهد شد به شدت کاهش می یابد پس از آن سیستم ایمنی بدن تغییر خواهد کرد خواهد پروتئین غیر طبیعی در بدن می شود. در این حالت آن را سوخت و ساز پروتئین غیر طبیعی می شود، سنتز پروتئین را کاهش می دهد، بنابراین می تواند پروتئین دوباره پر کردن نیست.

از دست دادن پروتئین های پلاسما غیر طبیعی

از آنجا که بیماران مبتلا به سرماخوردگی یا دیگر علل، سلول های کلیه داخلی تغییرات پاتولوژیک، آن را به یک تغییر در میزان فیلتراسیون گلومرولی منجر شود. بنابراین از دست دادن مقادیر زیادی از پروتئین از بدن، نمی تواند به خوبی توسط بدن جذب می شود، در نتیجه باعث hypoproteinemia.

درمان Hypoproteinemia

رژیم درمانی

دکتر شما ممکن است توصیه و یا نیاز به اضافه کردن پروتئین به منظور بهبود رژیم غذایی پروتئین شامل گوشت بدون چربی، ماهی و غیره.

دارو

پزشکان همچنین خواست به استفاده از مواد مخدر برای درمان hypoproteinemia

طب سنتی چینی

مواد تشکیل دهنده اصلی در طب سنتی چین، به طور عمده از برخی از گیاهان طبیعی در نتیجه تقریبا هیچ عوارض جانبی از این درمان ها. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند تغذیه مناسب به کلیه ها و خون فراهم می کند، به منظور بهبود ترمیم سلول های کلیه است. در آن صورت، خواهد نمایانگر را تسهیل کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,کاهش آلبومین ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815