چگونه می توانید از بیماران دیالیزی مبتلا به بیماری کلیوی خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه می توانید از بیماران دیالیزی مبتلا به بیماری کلیوی خلاص شدن از شرچگونه می توانید از بیماران دیالیزی مبتلا به بیماری کلیوی خلاص شدن از شر

دیالیز یک روش پاکسازی خون، زمانی که کلیه ها دیگر نمی توانند انجام کار است. این حذف بدن مواد زائد، نمک اضافی و آب، و همچنین کنترل فشار خون کمک می کند. در این مقاله، اجازه دهید در مورد امید به زندگی صحبت در دیالیز صفاقی مبتلا به دیابت. هر گونه سؤال؟ مشاوره دکتر آنلاین ما رایگان مشورت کنید.

در حال حاضر، متوسط ​​طول عمر یک فرد در دیالیز در حدود 3-5 سال است. علاوه بر این، بقای پنج ساله زیر شروع درمان دیابت در حدود 29٪. بنابراین بیماران دیالیز صفاقی را انتخاب کنید باید آگاه باشند که انتخاب به نفع این درمان زندگی در حال تغییر است، و کیفیت زندگی کاهش خواهد یافت.

همچنین یک نسخه از درمان طب چینی، است که بسیار موثر تر از درمان که آن را به امید به زندگی می آید وجود دارد. اگر در زمان درمان، بیماران دیابتی می توانید جلوگیری از و یا دیالیز صفاقی خلاص شوید. پس از آن زندگی خود را به طور قابل توجهی گسترش یافته است.

در حالی که در دسترس درمان سنتی چینی از دیابت و نارسایی کلیه ممکن است به طب میکرو چینی Osmotherapy، چرخه درمان، تنقیه، حمام فتیلهگذاری درمان، حمام پا و طب گیاهی چینی خوراکی شامل.

بر اساس تشخیص منحصر به فرد برای هر بیمار یک یا بیشتر از بالا یعنی انتخاب خواهد شد به شکل بهترین روش های درمانی ممکن است. درمان سنتی چینی ممکن است برای از بین بردن استاز خون کار می کنند، بهبود گردش خون، آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بافت های داخلی و سهم زیادی به توانایی کلیه ها.

من امیدوارم که قسمت بالا ممکن است به درک خود را از مدیریت بیماری کلیوی را مفید است. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال، لطفا زیر یک پیغام بگذارید. این لذت ما برای به اشتراک گذاشتن یک مشاوره رایگان است. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی,دریافت از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: