دیابت یک تورم پلک است، شما باید با توجه به یک بیماری کلیوی پرداخت
نوشته شده توسط : rshaole

دیابت یک تورم پلک است، شما باید با توجه به یک بیماری کلیوی پرداختدیابت یک تورم پلک است، شما باید با توجه به یک بیماری کلیوی پرداخت

اگر شما یک مبتلا به دیابت هستند و در حال حاضر پیدا پلک خود را تورم، سپس آن را هم به توجه، به یک بیماری کلیوی است. دقت کنید اگر شما نیز از علائم دیگر مانند این داشته باشد، شما باید برای رفتن به دکتر در حال حاضر.

است که اغلب بدون هیچ نشانه آشکاری در مراحل اولیه این بیماری وجود دارد. کاهش عملکرد کلیه، این علائم ممکن است به عنوان زیر رخ دهد:

تورم دست ها، پاها، صورت و پلک

مشکلات در خواب و یا تمرکز وجود دارد

کاهش اشتها

بیماری

ضعف

خارش (بیماری کلیوی مرحله نهایی) و پوست بسیار خشک

خواب آلودگی (مرحله نهایی بیماری کلیوی)

ناهنجاری ها در یک ریتم منظم قلب "، با توجه به افزایش میزان پتاسیم

کلونوس

با کلیه بدتر است، کلیه خود را می توانید زائد از خون را حذف کنید. ضایعات پس از آن در بدن ذخیره می شود و می تواند سطوح سمی، یک بیماری شناخته شده به عنوان اورمی است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی برسد.

بر اساس این مطالعه، نزدیک به یک سوم از افراد مبتلا به دیابت توسعه نفروپاتی دیابتی. بنابراین، اگر شما یک بیمار مبتلا به دیابت هستند، شما باید نظارت بر سطح قند خون خود را به خوبی و انجام برخی از اقدام های دیگر برای جلوگیری از بیماری خود نفروپاتی دیابتی است. اگر شما از این بیماری، شما باید درمان مناسب بلافاصله برای جلوگیری از بیماری بزرگ را. علاوه بر این، کاهش فشار خون و حفظ کنترل قند خون کاملا لازم است برای کاهش سرعت پیشرفت این بیماری است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی از جمله نفروپاتی دیابتی است. این می تواند کمک درمان این بیماری در یک راه طبیعی، که به معنی است، می تواند این بیماری را بدون نیاز به انجام آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: