بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می تواند برای خلاص شدن از شر پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می تواند برای خلاص شدن از شر پیوند کلیهبیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می تواند برای خلاص شدن از شر پیوند کلیه

نفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این یک نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه گلومرولی با آسیب عروق خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و رو به جلو این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی. در عملکرد بالینی. نرخ بقا در پیوند کلیه بالاتر از دیالیز است. در واقع، علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، گزینه های دیگر برای درمان بیماری خود، به عنوان مثال، "چهار یک به علاوه" درمان وجود دارد.

در این روش درمانی یک روش موثر برای درمان مزمن کلیه است. درمان شامل یک بطری Maikang، طب دهانی، نرم افزار های خارجی نیز به عنوان یک حمام پا.

1. Maikang. مصرف دو بار در روز، کننده 40ml در هر زمان، در صبح و در شب به مصرف دارو با معده خالی. استاندارد: استاندارد. نوع مخلوط: یک آمیزه.

2. اصل حمام پا با طب چینی چیزی است که باعث استفاده از آب Footbath به طب چینی، که در آن عناصر کمک های موثر در زیر آب داغ به داخل پوست نفوذ و در مویرگ Sovana در پاها خواهد شد و در سیستم گردش خون شامل، و رسیدن به اثر بهبود در قانون اساسی ، درمان بیماری، کنترل از بدن است.

3. طب چینی گنجینه ای از فرهنگ چینی و اهداف توسعه هزاره است، آن را به تدریج بهبود یافته است. طب چینی شناخته شده به عدم عوارض جانبی و درمان این بیماری در هر سه.

4. درمان کمپرس گرم. توابع اصلی برای تمیز کردن عوامل سمی بیماری زا در کلیه با استفاده از کمپرس گرم. کمپرس گرم بر روی یک نقطه Shenshu دوجانبه می تواند سموم ترتیب و بازگشت به چی اصلی، و آنها را به نقاط Shenshu (BL23) خارجی اعمال می شود.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه که در بیمارستان درمان ما را دریافت کرد، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,چهار به علاوه یک ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: