پایگاه های نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

پایگاه های نفروپاتی دیابتیپایگاه های نفروپاتی دیابتی

به طور کلی، بیماری کلیوی ناشی از دیابت، به نام نفروپاتی دیابتی، اشکال قند خون بالا بر کلیه کار. دقیقا چگونه؟ دیابت یک گروه از بیماری های متابولیک که سیستم رگ های کوچک خونی را تحت تاثیر قرار است. چگونه این کار را با مشکلات کلیوی مربوط می شود؟ در داخل کلیه ها، میلیون ها نفر از عروق خونی کوچک که به عنوان فیلتر عمل می کنند. دیابت یک سیستم مهم فیلترینگ را تحت تاثیر قرار می کند و عدم توانایی خود را به خوبی عمل. بیماری های کلیوی به عنوان یک نتیجه از آسیب حمله سال.

سطح بالای قند در خون برای از بین بردن گلومرولها (فیلتر به اصطلاح) برای یک مدت طولانی، و یک بیماری کلیوی مترقی است. پنج مرحله از نفروپاتی دیابتی عبارتند از:

مرحله 1: افزایش کلیه در اندازه و توسط یک فیلتراسیون بالا همراه است. این می تواند لغو شود تا زمانی که سطح بالایی از قند کنترل شده است.

مرحله 2: تغییرات کلیوی ساختار در این مرحله، غلیظ گلومرولی پردهی اصلی و در همان زمان، حمله پروتئینوری پس از ورزش شدید. این حالت معمولا بیش از پنج سال طول می کشد به پیشرفت به مرحله 2.

مرحله 3: فرم آلبومینوری مداوم با کاهش عملکرد کلیه که در بیماران دیابتی مبتلا به این بیماری در 5 تا 15 سال رخ می دهد. در مرحله 3، هنوز هم فرصتی برای تصحیح نفروپاتی دیابتی، اگر درمان است.

مرحله 4: همچنین به نفروپاتی دیابتی بالینی نامیده می شود. از دست دادن عظیم از پروتئین در ادرار (حداقل 3.5 / روز)، تورم و فشار خون بالا سه علائم شایع هستند. آن را دشوار است به معکوس هنگامی که وضعیت او پیشرفت به مرحله بیماری 4.

مرحله 5: دیالیز و پیوند کلیه ممکن است لازم باشد برای حفظ زندگی بیماران، به عنوان وضعیت سلامت در حال حاضر رسیده ESRD و یا اورمی.

در اینجا برخی از عوامل خطر است که می تواند به شما کمک کند خودتان آموزش، و سپس جلوگیری از این بیماری می باشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: