چه دانش در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیوند کلیه نیاز به دانستن؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه دانش در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیوند کلیه نیاز به دانستنچه دانش در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیوند کلیه نیاز به دانستن؟

پیوند کلیه یک روند محدودیت پیوند کلیه است. همچنین این تنها راه حل برای یک بیمار با پایان مرحله بیماری کلیوی.

نارسایی کلیه - سندرم اختلالات از کلیه ها، منجر به فروپاشی آب و الکترولیت ها، تبادل گونه های نیتروژن است. می نارسایی حاد و مزمن کلیوی وجود دارد.

با توجه به منابع اعضای اهدایی پیوند کلیه و اهدا کننده را به اشتراک تغییر طول عمر متوسط. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. ویژگی های بیشتر از پیوند کلیه از دهنده زنده شامل گوشت و خون (در داخل بدن) و یا مربوط به پیوند (زندگی غیر مرتبط). آن را در وجود رابطه بیولوژیکی بین دهنده و گیرنده بستگی دارد. ارتباطات و زنجیره ای یک راه جدیدی از زندگی است که گسترش انبار است.

پیوند کلیه است که یک کلیه سالم از شخص دیگری به بدن خود را. کلیه ها از بدن زنده یا کسی که فقط درگذشت.

احتیاط

پیوند کلیه می تواند کمک به یک زندگی عادی بیشتری دریافت از درمان های دیگر. شما نیاز به مقدار زیادی از آزمایش، و نگاه به جلو به زمان بسیار طولانی برای دریافت یک کلیه است. و شما را مجبور به انجام تجزیه و تحلیل برای این زمان.

هنگامی که شما یک کلیه جدید، شما نیاز به داروهای ضد رد. کلیه جدید معمولا در مشکلات دیگر ظاهر می شود. اگر کلیه جدید کار نمی کند، شما ممکن است کار تجزیه و تحلیل و انتظار برای دریافت کلیه جدید.

اگر شما احساس بد، شما مطمئن به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815