چگونه برای درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز ناکافی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز ناکافیچگونه برای درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز ناکافی

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اگر فورا درمان نشود، صدمه به کلیه ها ادامه خواهد داد به گسترش است، عملکرد کلیه به کاهش، حتی به اورمی توسعه، بسیاری از نشانه ها و عوارض وجود دارد ادامه خواهد داد. به محض این که آنها را با بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه تشخیص داده شود، باید درمان به موقع باشد. بنابراین به عنوان برای درمان نارسایی کلیه، جلوگیری از دیالیز؟

1. مدیریت فعال از علت و عوامل خطر

بیماران در مراحل اولیه نارسایی مزمن کلیه و نارسایی کلیوی مرحله متوسط، تاخیر و یا جلوگیری از عملکرد کلیه همچنان رو به وخامت است، آن را بروز اورمی را کاهش دهد، از بین بردن علائم و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به. بسیاری از عوامل موثر بر نارسایی مزمن کلیه، علاوه بر دلایل مختلف، توسط فیلتراسیون گلومرولی، سوخت و ساز بدن بالا و لینک به لوله، اسیدوز متابولیک، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه کلسیفیکاسیون متاستاتیک، چربی خون وجود دارد، برخی از سموم اورمی (مانند متیل گوانیدین) و اثرات دیگر از عوامل مهم است. همچنین ممکن است به علت بیمار خاص ژنتیکی است. در روند پیشرفت تدریجی، برخی از عوامل خطر نیز به یک افزایش چشمگیر در نارسایی مزمن کلیه منجر شد، است فشار خون شریانی شدید، وجود دارد نارسایی احتقانی قلب، افت فشار خون، یا شوک، کم آبی بدن، خونریزی، سمیت کلیوی داروها، عفونت های جدی، انسداد دستگاه ادراری، لخته شدن خون بالا، دولت با غلظت بالا. به منظور جلوگیری از و (یا) به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی مزمن کلیه، نه تنها به طور فعال جلوگیری از ظهور و توسعه کنترل پیشرفته بیش از این عوامل موثر بر این دوره،

بلکه برای جلوگیری از عوامل خطر بالا برای کلیه آسیب همچنان به نشان دادن، یک دور باطل را نشان می دهد.

2. درمان کمکی

به منظور کنترل بهتر عوامل خاصی پیشرفت تدریجی از نارسایی مزمن کلیه تحت تاثیر قرار، علاوه بر درمان مثبت باعث می شود که همان زمان تاخیر در ثبات رژیم غذایی نارسایی مزمن کلیوی نیز مهم است. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید اولویت را به-کیفیت بالا و کم پروتئین، مطالعات متعدد نشان می دهد که محدودیت رژیم غذایی می تواند به کاهش بسیاری از علائم و نشانه های نارسایی کلیه است. رژیم درمانی می توانید بروز عوارض را کاهش دهد. اینها عبارتند از: نفروپاتی کلیه، فشار خون بالا، عدم تعادل الکترولیت و اسیدوز متابولیک. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: