بیماران مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه می توانید چه مدت زندگی می کنند؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه می توانید چه مدت زندگی می کنندبیماران مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه می توانید چه مدت زندگی می کنند؟

بسیاری از بیماران با مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه و خانواده های آنها در مورد این موضوع نگران هستند. همه بیماران نمی خواهید به مرگ، ما را در درک ذهنیت بیمار، به طوری که بعد، ما به شما در جزئیات در حال حاضر، که بیماران با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در نهایت قادر به زندگی یک مدت طولانی است.

4 بیماری مزمن کلیه در آن چیست؟

بیماری مزمن کلیوی بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی است به پنج مرحله تقسیم، مرحله بیماری کلیوی 4 توصیف وضعیت بیمار رو به وخامت گذاشته دوره بسیار جدی است. در این مرحله، میزان فیلتراسیون گلومرولی به 15 تا 29 میلی لیتر / دقیقه کاهش یافته است. در این مرحله، اکثر متابولیت ها و بیماران سموم نمی توان مشخص کرد، خواهد شد که در بدن و خون آسیب بیمار ذاتی در سلول های کلیه جمع آوری شده.

که زندگی از بیماران از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه تاثیر می گذارد؟

1. اوره.

اوره طور کامل نمی تواند در ادرار جریان، به عنوان خواهد شد در بدن انسان جمع آوری شده. این سموم و دیگر مواد را به ارگان های دیگر از مخاطبان، مانند قلب تاثیر می گذارد، و می تواند زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار.

2. علائم.

در واقع، علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه زندگی بیماران بیشتر تاثیر می گذارد. مانند فشار خون بالا، درد پشت و کم خونی اگر فورا درمان نشود، وضعیت را بدتر می کند، کوتاه شدن عمر بیماران.

3. رژیم غذایی.

رژیم غذایی برای بیماری کلیه مرحله 4 زندگی بسیار مهم است.

بیماران باید به شدت کنترل رژیم غذایی خود، غذا خوردن ممنوعیت مواد غذایی تند، حمایت از رژیم غذایی کم فیبر و کم فسفر و کلسیم، پتاسیم و سدیم کم در رژیم غذایی ویتامین کالری بالا است. علاوه بر این، باید مصرف آب روزانه در غیاب ادم نظارت

2،000 میلی لیتر - 1000 میلی لیتر در روز داشت. برای حفظ یک رژیم غذایی خوب می تواند بدتر شدن وضعیت بیمار کند، گسترش امید به زندگی بیماران.

4. درمان.

درمان مناسب و موثر نه تنها می تواند جلوگیری از بدتر شدن بیمار برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده در بیماران، آن را به عمر را طولانی کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,غذایی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: