نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به کنترل فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه به کنترل فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیک

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان کیست های کلیه آنها را نابود، آنها خواهد شد بسیاری از نشانه ها، علائم آشکار از یک این است فشار خون بالا نامیده اند. چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا است؟ و چگونه به درمان فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیک؟

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا؟

برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار معمول است، و به طور کلی فشار خون بالا در بیماران زمانی که او صدمه به کلیه ها را نشان نمی دهد داشته باشد.

در واقع، این پدیده از فشار خون بالا کلیه، دو دلیل اصلی وجود دارد، یکی ترشح بیش از حد هورمون، و یک مقدار زیادی از آب بدن از احتباس سدیم است. بدن دارای تعداد زیادی از احتباس آب و سدیم، از رگ های خونی را در خود جای سدیم بیش از حد و آب و گسترش می یابد، در نتیجه در بیماران با فشار خون بالا و در نتیجه. با این حال، فشار خون بالا، عملکرد کلیه که تا حدی کاهش، پس از آن ظاهر خواهد شد، آن است که همچنین می تواند سبب اواخر بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به فشار خون بالا.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مبتلا به فشار خون در ابتدا، این است که به علت ترشح بیش از حد هورمون. در زمانی که بیمار با بیماران مبتلا به مهار کیستیک کلیوی ممکن است به ایسکمی کلیوی منجر شود، به نوبه خود، منجر به افزایش ترشح رنین. پس از یک سری از واکنش های رنین، آن را به انواع بسیاری از تولید آنژیوتانسین، آنها را انقباض عروق بیمار را تحریک، باعث ایجاد فشار خون بالا.

بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، این درمان ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش می دهد مایع کیستیک تماس جریان به بازگشت خون به از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون خارج می شود. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود.

اگر ما موفق کیست چون فشار خون بالا می تواند کنترل شود. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,فشار خون بالا,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: