نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان خستگی در بیماران مبتلا بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای درمان خستگی در بیماران مبتلا بیماری کلیه پلی کیستیک

همه ما می دانیم که بیماری کلیه پلی کیستیک به نام بیماری کلیوی شدید، آن را به درمان آن مشکل است. بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، باید کلیه بسیاری از اندازه های مختلف از قلم وجود دارد، ادامه خواهد داد به رشد زمانی که قلم مو تا حد معینی افزایش یافته است، بیمار علائم آشکار دارند، احساس ناراحتی، مانند کمر درد، هماچوری، فشار خون بالا و غیره. بنابراین به عملکرد و زندگی بیمار تاثیر می گذارد.

یکی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک است خستگی که بیماران این علائم همیشه تمام بدن احساس هیچ قدرت، احساس خواهد شد کمی خسته از پیاده روی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، پس چرا بیماران احساس خستگی؟

در زمانی که بیمار کیست تا حد معینی افزایش می دهد، کیست برخی از صدمه به کلیه می شود، اگر نه به درمان به موقع و موثر، کیست رشد می کند و باعث آسیب بیشتر، اما کلیه ارگان مهم بدن است. اگر آن را بر کلیه ها، عدم امکانات و کار نمی کنند، به عنوان اریتروپویتین معمولا می توانید این تخصیص ممکن است به کم خونی منجر شود، کم خونی یکی از علل عمده خستگی است.

ما می دانیم که علل خستگی، بیماران باید درمان به موقع و موثر را به حذف از نشانه های خستگی، بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در مواد مخدر می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، سرعت بخشیدن به دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است مایع کیستیک تماس جریان به بازگشت خون از بدن با گردش خون خارج می شود سوخت و ساز بدن خون است. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. مهم نیست که چقدر قلم مو، که در آن قلم مو، به عنوان بزرگ به میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی می تواند استفاده شود. بیماران هر گونه درد احساس نمی کنند. عملکرد کلیه است و به طور معمول می تواند ترمیم تابع، و برای از بین بردن نشانه ای از خستگی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: