چگونه مرحله سوم بیماری مزمن کلیه به درمان
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه مرحله سوم بیماری مزمن کلیه به درمانچگونه مرحله سوم بیماری مزمن کلیه به درمان

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به معنی آسیب جدی تر که به کلیه ها، و با کاهش GFR، نشانه های مختلف در این مرحله به نظر می رسد همراه است، اما این بین بیمار و بیمار متفاوت است.

در واقع، 3 مرحله درمان بیماری کلیوی یک دوره بسیار مهم است، اگر به سرعت درمان نشود، ادامه خواهد داد به بدتر شود تا مرحله چهارم، حتی در مرحله ی ارومیه.

بنابراین چگونه آن را رفتار مرحله سوم بیماری مزمن کلیه

با پیشرفت نارسایی کلیوی 3 مرحله، کنترل فشار خون بسیار ضروری است. برخی از پزشکان برخی از داروها، مانند ACE و ARB کلاس از مواد مخدر، که ممکن است بیماران برای کنترل فشار خون بالا کمک کند تجویز، در حالی که دیگر پزشکان برخی درمان طب چینی استفاده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تنظیم سیستم ایمنی بدن در این بیماران پس از آن فشار خون بالا و کنترل دیابت است.

Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید. هنگامی که عملکرد کلیه ترمیم، کلیه ها ممکن به طور معمول کار، به طوری که بیماری کلیوی می تواند درمان شود.

کوروما، در زندگی عادی، کم خونی سهولت، مواد غذایی اضافی بسیار مهم است. لازم است به خوردن مواد غذایی مناسب، نه تنها می تواند تغذیه مناسب را فراهم کند و برای کمک به این بیماران به حفظ عملکرد کلیه ها و سلامت عمومی است. خوردن غذاهای کمتر حاوی پروتئین بالا، سدیم و نمک اضافه کنید inuzhny ویتامین و مواد معدنی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: