A0:  استفاده طولانی مدت از داروهای مسکن و بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

استفاده طولانی مدت از داروهای مسکن و بیماری مزمن کلیهاستفاده طولانی مدت از داروهای مسکن و بیماری مزمن کلیه

مسکنها تا حدی یا کاملا از بین بردن درد استفاده می شود بیمار. در زندگی روزمره ما، درد کیفیت زندگی تاثیر می گذارد، برخی از مردم از ما ممکن است از درد مزمن به علت بیماری روانی رنج می برند. بنابراین، مسکن نقش مهمی ایفا می کند. از آن شده است به طور گسترده ای در کلینیکی استفاده کرد. بسیاری از بیماران با استفاده از آن برای مبارزه با درد فیزیکی. در اینجا، یک مقاله ساده به شما کمک خواهد اطلاعات بیشتر یاد بگیرند. دکتر آنلاین می توانید به سرعت اطلاعات بیشتر فراهم می کند. این برنامه رایگان برای شما.

بیماری مزمن کلیه به علت به دلایل مختلف ایجاد می شود، این یک مفهوم بالینی شایع است. در مراحل اولیه، بیماران علائم آشکار ندارد. اما با گذشت زمان و توسعه این بیماری، تغییر پاتولوژیک ممکن است بدتر و بدتر است. علاوه بر این، تمام سیستم ها و ارگان های آسیب دیده هستند. پس از آن، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد، که منجر به مرگ می شود.

و بنابراین، چه رابطه ای بین درد و بیماری مزمن کلیه است.

در واقع، ممکن است مواد سمی ضد درد کلیه حاوی، ممکن است عملکرد کلیه در مدت زمان بسیار طولانی تاثیر می گذارد. آنها به تدریج می تواند در آسیب کلیوی بینابینی تجمع و منجر به آلبومینوری میکرو. از آن بدتر، حتی ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود.

مسکن نفروپاتی یک بیماری مزمن است. با این حال، از آنجا که هیچ علامت آشکاری، بیماران معمولا توجه کمی به این علائم پرداخت می شود.

علاوه بر این، هر نوع دارو می تواند مشکلات دیگر شود بالقوه خطرناک است. علاوه بر این، به منظور حفظ یک شیوه زندگی سالم بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به کاهش وضعیت آنها.

اگر شما از بیماری مزمن کلیه، و یا به دنبال طب سنتی چینی، برای درمان به شما یک پیام را به ما بدهید و یا یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال، ما خوشحالیم که شما با یک حرفه ای ارائه به شما راهنمایی می باشد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,طب سنتی چینی,مسکن ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815