چگونه برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینینچگونه برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین؟

در بیشتر موارد در، کراتینین را می توان در یک سطح ثابت، کراتینین حفظ و سایر مواد زائد می توان توسط کلیه ها فیلتر. از آنجا که توانایی قوی کلیه جبرانی اگر کراتینین بالا، از نیمه از دست رفته از عملکرد کلیه است. در بیماری کلیه پلی کیستیک، آن کراتینین را کاهش می دهد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین بالا

در شرایط عادی، کراتینین نرمال 0.6-1.2 mg / dl در مردان و 0.5-1.1 mg / dl در زنان بالغ است. اگر کراتینین است که بسیار بیشتر از سطح نرمال. این به این معنی که کلیه های شما آسیب دیده اند. هنگامی که کراتینین تا 5، افزایش یافته است اگر دیالیز برای بیمار لازم، در برخی از بیمارستان.

برای بیماری کلیه پلی کیستیک، کاهش عملکرد کلیوی به طور عمده به افزایش از کیست به علت. همانطور که کیست های در حال رشد بافت کلیه فشار زیست محیطی نیز افزایش خواهد یافت، که منجر به آسیب کلیوی. اگر کراتینین مرحله چهارم باید توسط دیالیز آماده شده است.

چگونه برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین؟

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می خواهید برای کاهش کراتینین، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار آسیب دیده از کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

در مرحله اول، کیست های بزرگ کاهش می یابد، کاهش فشار بر کلیه است. هنگامی که فشار بر روی کلیه ها کاهش می یابد، آن را باعث آسیب بیشتر به بافت کلیه را متوقف کند.

در مرحله دوم، کاهش کراتینین بالا باید برای درمان، بهبود کارکرد کلیه گرفته شده است. اگر کلیه ها درست کار می کند، آنها بهتر قادر به حذف بدن از مواد زائد هستند، کراتینین بالا کمتر خواهد بود.

با این حال، در طب غربی دکتر می تواند مشکلات را حل کند که عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک کاهش می یابد. Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان .. این می تواند کمک به بدن بهبود می یابند، تحریک قدرت خود شفا از بازسازی، کاهش کراتینین بالا.

در همان زمان مقرر به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815