چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفروپاتی IgA؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفروپاتی IgAچگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفروپاتی IgA؟

نفروپاتی IgA علل مهم از گلومرولونفریت اولیه است، آن را بیان می دارد که عوامل ایمنی IgA توسط منطقه mesangial گلومرولی دراز است. نفروپاتی IgA در مورد 20-40 نارسایی کلیه و پایان مرحله بیماری کلیوی را افزایش دهد. و به عنوان نفروپاتی IgA بهبود پیش آگهی؟

به منظور جلوگیری از خراب شدن نفروپاتی IgA، نارسایی کلیه و بیماری کلیوی مرحله نهایی، ما باید درمان و مداخله مناسب به بهبود پیش آگهی نفروپاتی IgA است.

پروتئینوری عامل اصلی پیش بینی نفروپاتی نفوذ IgA است. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با پروتئینوری احتمال بیشتری منجر به بدتر شدن نارسایی کلیه. علاوه بر این، فشار خون بالا یکی از علل عمده نفوذ نفروپاتی IgA هشدار می دهند است. هنگامی که تحت فشار بالا به 140/90 میلی متر جیوه بهبود یافته است، امکان نارسایی کلیوی بیشتر خواهد شد توسعه.

بنابراین، چگونه به منظور بهبود پیش بینی نفروپاتی IgA؟

1، مهار کننده های تغییر و یا آنژیوتانسین ARB، که می تواند پروتئین مهاجرت کاهش می توانید پیشرفت بیماری را کند کند.

2، استاتین ها ممکن است سطح چربی پلاسما به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی. هنوز هم ممکن است به منظور کاهش احتمال عوارض نفروپاتی IgA، و سپس بهبود پیش آگهی از نفروپاتی IgA.

3 از آنجا که از نفروپاتی IgA یک بیماری سیستم ایمنی، ایمونوتراپی است و بنابراین این یک انتخاب خوب برای شما است. ایمونوتراپی می توانید immunodiagnostics، تصفیه ایمنی،

4، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. این می تواند به رگ های خونی گشاد، ترویج گردش خون، مهار انتشار عوامل التهابی، جلوگیری از لخته شدن خون و ترومبوز، کاهش مواد مضر برای بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی یک روش درمانی محلی، بر اساس طب چینی سنتی چینی برای درمان نفروپاتی IgA است. از آن است که بدون عوارض جانبی، بهترین IgA نفروپاتی درمانی است.

علاوه بر درمان، بیمار باید به شدت کنترل غلظت IgA رژیم غذایی خود را، حفظ فسفر کم، پتاسیم پایین، کم نمک، کم چربی، کم حجم رژیم های غذایی با پروتئین بالا.

به یاد بگیرند که چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفروپاتی IgA، به اعتقاد من شما در حال حاضر یک درک کلی داشته باشد. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی,پیش بینی نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: