A0:  چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه امتناع دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه امتناع دیالیزهنگامی که به نظر می رسد تشخیص بیماران مزمن نارسایی کلیه (CRF) به prigovornymi به مرگ. تنها انتخاب برای طول عمر - دیالیز. اما دیالیز است نه تنها می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، بلکه به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی. عوارض جانبی دردناک می سازد آن را بیشتر و بیشتر بیماران با نارسایی مزمن کلیوی رد دیالیز. خب، چه عوارض جانبی دیالیز هستند؟

- گرفتگی عضلات در طول دیالیز و دیگر علایم شدید:

خطر بروز سندرم دیالیز عدم تعادل 3.4٪ -20٪ است. دیالیز می تواند استفراغ، تهوع، سوء هاضمه و حتی تشنج، اغما و مرگ شود. گرفتگی عضلانی در بیش از 15٪ از بیماران تحت دیالیز رخ می دهد.

2، افت فشار خون و عوارض دورگا:

Gipotoniya- یکی از شایع عوارض دیالیز، بروز آن 20٪ -40٪ است. عوامل بسیاری می تواند فشار را کاهش دهد. کاهش فشار ناشی از دیالیز در vkontse بر اساس اولترافیلتراسیون سریع یا سازگاری ضعیف به مایع دیالیز.

3، مشکلات قلبی:

ضربان قلب نامنظم است بروز 50٪. عوارض جانبی ممکن است توسط دیالیز بیماری عروق کرونر قلب (CHD)، نارسایی قلبی، کم خونی شدید، اختلال الکترولیت، فشار خون پایین، هیپوکسی و دورگا ایجاد می شود. قلب Nedostatochnost- اثر جانبی خطرناک ترین دیالیز است.

اگر چه دیالیز به ارمغان می آورد عوارض جانبی بسیاری است، اما آن کمک می کند تا به حذف برخی از مواد زائد و سموم از بدن و حذف موارد خطرناک در کاملا حدی. در صورت استفاده از مزایای کامل از دیالیز، در همان زمان و دریافت روش برای بهبود عملکرد کلیه، ruzultaty بزرگ به دست آمده. برای بازگرداندن عملکرد کلیه، ما به شما توصیه می داروهای میکرو چینی Osmotherapy.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی Osmotherapy دارو میکرو چینی ما، ما یک پیام زیر ترک و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود.





:: برچسب‌ها: طب چینی,دیالیز,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815