مرحله بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان در هر مرحله
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان در هر مرحلهمرحله بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان در هر مرحله

بیماری کلیه پلی کیستیک اختلال عملکرد کلیوی پیشرونده است. می توان آن را به پنج مرحله تقسیم شده است. مراحل مختلف و درمان مربوطه.

مرحله 1 - در جوانه

مرحله بیماری کلیوی 1 پلی کیستیک یک مرحله جوانه است. این یک بیماری ارثی کلیه است. به طور معمول، بیماران مبتلا به کیست کلیه به دنیا آمد. کیست بسیار مالنکوف است، بنابراین آسان نیست که آنها را پیدا کنید. اگر شما یک سابقه خانوادگی از این بیماری داشته، بیماران باید بررسی کنید بروید. بهداشتی مناسب بسیار مهم است که به سرعت رشد کیست.

مرحله 2 - رشد

در سن 30 تا 40، کیست سرعت در حال رشد است. این دوره مرحله رشد نامیده می شود. در طب غربی، نه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در این مرحله. درمان علامتی تنها راه حل برای طب غربی است.

بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله رشد، اگر درمان تهاجمی، از آن خواهد کم کردن سرعت گسترش کیست یا کم کردن سرعت نرخ رشد. طب چینی روش درمان است. مواد مخدر می تواند به کشتن سلول های اپیتلیال کیست کاهش سرعت و یا حتی گسترش کیست را متوقف کند.

مرحله 3 - بزرگ کیست

در سن 40 نفر، کیست گسترش بیشتر خواهد شد. هنگامی که کیست بیش از 4 سانتی متر می باشد، آن است که مرحله تومور نامیده می شود. زمانی که کیست در حال رشد است، بسیاری از علائم می تواند رخ دهد، مانند کمر درد، هماچوری، فشار خون بالا و پروتئینوری. طب غربی و طب چینی و طب غربی، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک. طب غربی می تواند علائم را کاهش دهد. طب چینی می تواند کمک به از بین بردن مایع کیست، محافظت از عملکرد کلیه.

مرحله 4 - شکستن

اگر کیست بزرگ کیست بیشتر به راحتی شکسته می شود. اگر کیست شکسته است، در این شرایط، برای جلوگیری از عفونت و سپسیس، وخامت شدید در عملکرد کلیه. کوچک شدن کیست های بزرگ است که رشد کلید کوچک متوقف می شود، برای جلوگیری از پارگی کیست لازم است.

مرحله 5 - اورمی

مرحله ی ارومیه در مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک است. هنگامی که مرحله بیماری کلیه پلی کیستیک اورمی، دیالیز را توسعه داده اند یا پیوند کلیه نیاز است. در حال حاضر، گزینه های درمان بسیاری از بیماران. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است. این کمک می کند بیماران دیالیزی برای به تاخیر انداختن، و یا حتی اجتناب شود.

در همان زمان مقرر به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: مرحله بیماری کلیه پلی کیستیک,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: