چگونه برای کاهش کراتینین 600 بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 600 بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای کاهش کراتینین 600 بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی، عملکرد آن در کلیه واقع رشد بسیاری از ابعاد مختلف کیست، کیست در حال رشد در پایان مختل ساختار و عملکرد کلیه و منجر به مرحله نهایی نارسایی کلیه. با افزایش آسیب کلیه، کلیه می کند به طور معمول در طول این زمان عمل، بسیاری از سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد، آن را بیشتر منجر خواهد شد به بدن تعدادی از علائم. مانند سردرد، تهوع، درد، تورم.

کراتینین یکی از سموم و مواد زائد از عملکرد کلیه کاهش، کراتینین در بدن ادامه خواهد داد به جمع آوری، نمی تواند مرخص شود به دلیل افزایش کراتینین است. سطح کراتین همچنین به معنای میزان آسیب به کلیه ها،

زمانی که کراتینین تا 600 رسیده است، به این معنی که صدمه به کلیه ها بسیار جدی بود، معمولا در این زمان، دکتر توصیه می کند که بیمار تحت درمان با دیالیز است.

دیالیز یک روش معمول برای کاهش کراتینین، این روش می تواند سموم و مواد زائد را از بدن حذف، در نتیجه کاهش کراتینین بدن، کاهش وضعیت بیمار است. با این وجود، این تنها یک درمان دیالیز جایگزین است، می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، بلکه افزایش می دهد آسیب به کلیه ها، و موجب بروز عوارض اضافی.

اگر بیمار به دیالیز دریافت، بیمار تحت دیالیز بستگی دارد، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما باید راه را، میکرو چینی پزشکی موثر تر Osmotherapy به بیمارستان ما را انتخاب کنید. Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

هنگامی که عملکرد کلیه بازگرداندن کلیه ممکن است به طور معمول کار، پس از آن ممکن است به کاهش کراتینین. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: