در یک رابطه افزایش کراتینین و بیماری کلیه یا نه
نوشته شده توسط : rshaole

در یک رابطه افزایش کراتینین و بیماری کلیه یا نهیک رابطه از افزایش کراتینین و بیماری کلیه وجود دارد؟ آیا رابطه افزایش بیماری کراتینین و کلیه وجود دارد؟ چه رابطه ای بین آنها است؟ هنگامی که کراتینین بالا از هنجار (0.5-1.2 mg / dL یا 43-133 میلی مول / L)، آن است که کراتینین بالا نامیده می شود. کراتینین در این مقاله به متوسط ​​کراتینین سرم. هنگامی که سطح کراتینین بیشتر از 1.2 میلی گرم / دسی لیتر، کلیه ها در حال حاضر آسیب دیده است.

سطح کراتینین در خون - اندازه گیری عملکرد کلیه است. اگر ضایعات مختلف آسیب کلیه و سموم، مانند کراتینین، تجمع در خون، به دلیل کلیه های آسیب دیده می توانید مواد مضر را از خون بردارد. بیماری مزمن کلیوی (CKD) را به 4 مرحله در سطح کراتینین تقسیم می شوند:

1، دوره عملکرد جبرانی کلیه:

سپس کراتینین 133-177 میلی مول / L موسیقی را است و به راحتی کاهش عملکرد کلیه، اما زباله حذف نسبتا طبیعی و سموم و تعادل موضوع داخلی.

2، در طول عملکرد کلیه جبران:

سپس کراتینین - 178-442 میلی مول / L. 65٪ -75٪ از گلومرول از کلیه ها در حال حاضر آسیب و بسیاری از بیماری ام اس گلومرول است. پس از آن اغلب مشکلات مختلف با سوخت و ساز بدن، و دیگر نشانه ها و عوارض وجود دارد.

3 اختلال عملکرد کلیه:

کراتینین 443-707mkmol / L. گلومرولی kleroz وجود دارد و برش کاهش عملکرد کلیه. بیماران می توانند از تکرر ادرار در شب، کم خونی، اسیدوز و دیگران رنج می برند.

4، اورمی یا نارسایی مرحله انتهایی کلیه (نارسایی مزمن کلیه)

سطح کراتینین بالا 708 میلی مول / L. بیش از 95٪ از گلومرول نقض کرده است. سپس دیالیز یا پیوند کلیه برای بیماران مورد نیاز است.

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر. پس از بازگشت از عملکرد کلیه و بدن از سموم تخلیه، کراتینین، البته، کاهش می یابد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: