نارسایی مزمن کلیه در مرحله 3
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی مزمن کلیه در مرحله 3نارسایی مزمن کلیه به پنج مرحله تقسیم شده است. سطح میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 30-59 میلی لیتر / دقیقه / 1.73 m2 است. علائم نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم عبارتند از: ادم، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، اختلالات خوردن، بیماری های قلبی عروقی. کلیه بهداشت برای ما بسیار مهم است، آنها به ما کمک پاک کردن زائد در خون و اخراج زباله در بدن، تنظیم فشار خون و تولید هموگلوبین کمک می کند. نارسایی مزمن کلیوی در مرحله سوم دسترسی آسان به ESRD. بنابراین، در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم آن را لازم را به درمان به موقع است.

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر.

سطح اوره و کراتینین افزایش نارسایی کلیوی (جبران)، یعنی CKD-3 دوره، برگشت قوی در این مرحله. اگر شما می توانید به طور منظم دریافت درمان کامل، عملکرد کلیوی را می توان ترمیم، کراتینین می توان کاهش داد. با این وجود، نیاز به مطالب کم پروتئین، نمک کم چربی، کم و جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت، عفونت های تنفسی و به خصوص دستگاه گوارش و عفونت های دستگاه ادراری و عفونت پوست، آنها ممکن است بیماری را بدتر کند. در وضعیت فعلی، ما باید اعتماد به نفس کافی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه: کاربران.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: