چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن نارسایی مزمن کلیهنارسایی مزمن کلیه - کاهش تدریجی در عملکرد کلیه قبل از انقراض آن، ناشی از از دست رفتن پیشرونده بافت کلیه به علت بیماری مزمن کلیه، جایگزینی تدریجی بافت بافت همبند کلیوی و اسکار کلیه.

به شرح زیر است برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه می شود، و می تواند کمک کند و یا متوقف پیشرفت آن است.

1. حفظ عادات غذایی خوب

بیماران CKD را مجبور به انجام یک رژیم غذایی خوب با توجه به وضعیت خود و شرایط می تواند شامل کم پروتئین، کم نمک، پتاسیم است و مصرف فسفر محدودیت باید برای میوه و سبزیجات تازه و یک رژیم غذایی خوب می تواند کمک به کاهش عادت بار بر روی کلیه صبر کنید، محافظت از کلیه ها .

2. انجام ورزش مناسب

بیماران CKD نیز تشویق می شوند ورزش مناسب، می تواند کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از عفونت کلیه ها. ورزش مناسب می تواند شامل پیاده روی، آهسته دویدن، شنا، پیاده روی، یوگا، تای چی، بیماران باید ورزش شدید اجتناب کنند، ممکن است این خوبی برای بیماری خود را.

3. طول می کشد درمان فعال

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: