کیست های کلیوی ممکن است ناپدید می شوند؟
نوشته شده توسط : rshaole

کیست های کلیوی ممکن است ناپدید می شوندبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع ارثی، که منجر به توسعه برخی از مایع در کیست است. گسترش کیست های کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد به عوارض و مشکلات بیشتر می شود.

در مرحله اول، ما می خواهیم به تاکید است که کیست های بیماری کلیه پلی کیستیک خودی خود نمی تواند ناپدید می شوند، به دلیل کیست های کلیوی به دلیل بیماری ژنتیکی رخ می دهد. بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند به بسیاری از عوارض منجر شود:

کیست های کلیوی، فشار خون بالا، درد پشت، هماچوری، عفونت ادراری، سطوح بالای کراتینین، و یا پروتئینوری. و این علائم به تدریج به طور جدی خواهد. چرا که تمام مشکلات مربوط به گسترش تدریجی کیست، بیماران باید درمان سریع را به مدیریت کیست های کلیه خود را برای جلوگیری از عوارض جدی تر است.

درمان متداول هدف به کوچک شدن کیست در کلیه و یا حذف تعداد زیادی از کیست. عملیات هدف از بین بردن کیست های بزرگ کلیه، کیست های کلیه کوچک هستند اما نمی تواند از بین بردن. بنابراین عمل جراحی درمان می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نیست، اما می توانید به جای کلیه را بسیار جدی از بین بردن، آسیب کلیوی.

طب چینی موثر تر است، برای مثال، میکرو چینی بیمارستان ما Osmotherapy پزشکی، این درمان می تواند منابع کیست مایع را کاهش دهد، به مهار رشد کیست، و می تواند سرعت حذف مایع کیستیک، کیست کاهش می یابد. و می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن، بنابراین درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی,کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: