سطح کراتینین در خون در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین در خون در بیماری مزمن کلیهکه نشان می دهد سطح کراتینین در خون در CKD؟ که نشان می دهد سطح کراتینین در خون در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD)؟ کراتینین - عضلات متابولیت. وقتی کلیه درآمد حاصل کلیه، خون از مواد زائد کلیه فیلتر و سموم، از جمله کراتینین. این مواد مضر با یک شمشیر حذف خواهند شد. بنابراین سطح کراتینین در محدوده نرمال ذخیره می شود. سطح کراتینین - یک شاخص مهم عملکرد کلیه است.

سطح کراتینین در خون، یک شاخص مهم عملکرد کلیه است، معمولا در بیماری مزمن کلیه را افزایش دهد، به عنوان مثال کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده و کاهش عملکرد کلیه.

با بدتر شدن عملکرد کلیه به تدریج بر اساس این واقعیت حذف توسط کلیه افزایش کراتینین، کراتینین. کاهش کراتینین بالا به معنای زیادی در درمان عملکرد کلیه.

چه می توانم انجام به کاهش سطح کراتینین در خون در CKD؟

نرخ کراتینین در خون موسیقی را 0.5-1.2 mg / dL یا 43-98 میلی مول / L. اما زمانی که کراتینین بالا 7.7 mg / dL یا 707 میلی مول / L، برای آماده سازی بیماران دیالیز تعمیر برای پاک کردن خون و جلوگیری از مورد مضر است. دیالیز به عنوان نیمه کلیه ممکن است زباله خصوصی و سموم را از خون حذف کراتینین و کاهش تا حدودی. اما هیچ کاری نمی به بهبود عملکرد کلیه ها. در این مورد، طب چینی استفاده کرده اند برای بازگرداندن عملکرد کلیه و بهبود سلامت کلیه ها. ما روش های مختلف طب چینی، مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمانی، حمام گل، تنقیه، فتیلهگذاری، طب سوزنی، ماساژ و دیگران انجام داده اند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815