ابزار طبیعی از بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

ابزار طبیعی از بیماری کلیه پلی کیستیکیک بازدید کننده به سایت ما به من گفت که او گیاهان طبیعی و درمان کیست در کلیه ها، در واقع یکی از رنج بسیار نزدیک از کیست در کلیه (بیماری کلیه پلی کیستیک) آمد. و آن را بسیار besspokoit بیماری ارثی pochek- بیماری کلیه پلی کیستیک است.

بیماری کلیه پلی کیستیک Pochek- ارثی است. ژن یا ژن به ارث برده جهش منجر به گسترش غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال لوله و سلولهای اپیتلیال از فرم کیستیک که ترشح kistnuyu مایع و افزایش کیست های کلیوی.

اگر کیست بیش از 3 سانتی متر در اندازه و یا حتی استراحت است، بافت اطراف نقض کرده است. اگر شما درمان موثر برای کاهش کیست، نزدیک به 50 درصد از بیماران مبتلا به پلی کیستیک ورود بیماری کلیه در CRF (نارسایی مزمن کلیه) در سال 60 خود را دریافت نکرده اند. بنابراین مهم است که به کاهش کیست در کلیه. در اینجا برخی از گزینه های مفید هستند.

1، طب سنتی چینی: همه را گیاهان دارای خواص: بهبود krovotsirkulyatsiyu در دیوار کیستیک و افزایش نفوذپذیری دیواره کیستیک، و در نتیجه، مایع بیشتر و بیشتر می تواند با کمک گردش خون برداشته می شود. برخی از داروهای دیگر می تواند سلول های اپیتلیال کیستیک غیر فعال به طوری که آنها می توانند از عود بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری می کند.

2، دارو میکرو چینی Osmotherapy:

این Osmotherapy پزشکی اساس طب چینی خواهد نتایج بزرگ در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک می دهد.

اگر می خواهید، چه درمان برای شما مناسب است، پس ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما. و ما خوشحال به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: طب چینی , درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: