چگونه به انجام اگر شما اورمی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به انجام اگر شما اورمیهر سال، بسیاری از بیماران مبتلا به اورمی بیماری کلیه درگذشت، بنابراین به عنوان به زودی به عنوان بیمار با اورمی تشخیص داده وجود دارد، درمان به موقع و موثر است به خصوص مهم است، نه تنها به طور موثر می تواند جلوگیری از بیماری ها به پیشرفت، و تا حدی کاهش درد و رنج بیماران. بعد، اجازه دهید در آنچه در آن است اورمی خواهم به انجام هنگامی که شما به اورمی نگاه می کنید؟

ارومیه علائم بالینی مرحله نهایی نارسایی کلیه، که بدان معنی است که تقریبا کلیه از دست دادن فیبروز علت عملکرد کلیه است. اگر شما اورمی، چگونه آن را انجام؟ تحت شرایط عادی، آنها را به عنوان اورمی مشخص شد، پزشکان دیالیز توصیه می شود. اگر چه دیالیز دارای یک اثر خوب برای کاهش کراتینین. و ممکن است به طور موقت از بین بردن علائم، اما اگر بیماران تحت دیالیز است به احتمال زیاد در دیالیز بستگی دارد، با گذشت زمان، کلیه را برای مدت زمان طولانی کار نخواهد کرد همه تابع از دست دادن پس از دیالیز شما را متوقف، سموم به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت، دولت از بیماری عود خواهد کرد علاوه بر این، عوارض جانبی از دیالیز ممکن است تحمل نمی کند.

علاوه بر دیالیز، دکتر شما نیز ممکن است پیوند کلیه توصیه می شود. به طور کلی، پیوند موفق کلیه نه تنها می تواند از بین بردن درد بیمار، و ارائه زندگی بیماران است. با این وجود، با توجه به وضعیت پزشکی فعلی، تنها احتمال یک پیوند موفق کلیه بزرگ نیست، اکثر بیماران پس از پیوند کلیه نیاز دارو در دراز مدت برای کاهش خشم. علاوه بر این، کلیه مناسب برای پیدا کردن بسیار دشوار است، برخی از بیماران تا چند سال صبر کنید تا چند دهه برای پیدا کردن یک کلیه مناسب، در این دوره درد بیمار غیر قابل تصور است.

بنابراین، علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، یک راه بهتر برای درمان اورمی آن وجود دارد؟ البته که وجود دارد. بر اساس سال تجربه بالینی و تحقیقات دشوار، کارشناسان ما یک درمان-میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نوآورانه را توسعه داده اند.

Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر. این درمان می تواند به طور موثر درمان بیماری کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: Uraemia,درمان,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: