طب چینی به عنوان یک بیماری کلیه پلی کیستیک درمان
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی به عنوان یک بیماری کلیه پلی کیستیک درمانبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست آنها به تدریج افزایش خواهد یافت، و افزایش در کیست کلیوی به تدریج کلیه را از بین ببرد، در پایان منجر به نارسایی کلیوی است.

در حال حاضر، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، استفاده اصلی از درمان طب غربی، در حالی که طب غربی نیز تاثیر قابل توجهی شناخته شده است. اما در واقع، استفاده از درمان طب چینی بیماری کلیه پلی کیستیک یک انتخاب مناسب تر است.

زمانی که کیست کوچک است، حتی زمانی که کیست حتی کوچکتر از چهار سانتی متر، طب غربی است هیچ درمان موثری در راه است، و هنگامی که کیست های کوچک هر گونه تاثیر به بیماران نمی آورد، پزشکان بیماران منتظر یک کیست دیگر بزرگ می شود، و پس از آن در درمان درگیر . و در زمانی که بیمار با افزایش کیستیک تا حدی، استفاده می شود به سوراخ یا مسیر عملیات طب غربی برای از بین بردن وضعیت بیمار. و زمانی که کلیه بیمار به شدت آسیب دیده بود بیمار کیست است پایان مرحله بیماری کلیوی، می تواند تنها دیالیز یا پیوند کلیه باشد.

اما درمان طب چینی بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد بود که بهترین انتخاب، به دلیل برخی از داروهای چینی اثر باریک شدن کیست، علاوه بر طب سنتی دهان، برخی از طب مدرن چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی مفید است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک پیکربندی بسیار ریز دارو خوب است، سپس با استفاده از تکنولوژی مدرن خواهد این دارو در کلیه نفوذ به مواد تشکیل دهنده موثر تر دارو را می توان به طور مستقیم به کلیه بیمار منتقل می شود.

و درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در زمان، آنها می توانند سلول های اپیتلیال کیست های کلیوی غیر فعال به طوری که ترشح مایع کیست متوقف می شود. سپس با استفاده از مواد مخدر دیگر را می توان برای افزایش نفوذپذیری کیست، مایع کیستیک است از کشتی حمل می شود، به طوری که برای رسیدن به هدف از محدود کردن کیست.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: