چگونه برای کنترل فشار خون در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کنترل فشار خون در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتیدیابت یک سیستمیک اختلالات متابولیک مزمن است. در طول یک بیماری طولانی مدت، بیماران مبتلا به فشار خون بالا ثابت دیابت ممکن است صدمه به اندام بدن، از جمله کلیه ها شود.

افزایش فشار خون نشانه ای از بدتر شدن نفروپاتی دیابتی، بنابراین، کنترل موثر از فشار خون بالا به سرعت ابتلا به دیابت بسیار مهم است.

نفروپاتی دیابتی علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیه است. کنترل ضعیف یا دیابت طولانی مدت منجر به ضخیم شدن فیلتراسیون غشای پایه گلومرولی، و آسیب سلولی در این مورد، آسیب گلومرولی به طور مؤثر نقش مناسب خود را در این پروتئین از ادرار نشت عمل نمی کنند.

نشانه های اولیه نفروپاتی دیابتی یک میکرو پروتئینوری است. پس از فرایند ضایعات گلومرولی می توانید پروتئینوری بالینی شود.

این به این معنی است که این بیماری به مرحله چهارم از نفروپاتی دیابتی وارد شده است. نفروپاتی دیابتی توسعه سریع بیماری کلیوی است. به طور متوسط ​​50٪ -75٪ از بیماران مبتلا به پروتئینوری بالینی رخ داده است، آنها را شکست مرحله انتهایی کلیه ایجاد می شود.

مدیریت مناسب و درمان فشار خون بالا است که مهم ترین نکات کلیدی از درمان نفروپاتی دیابتی یکی از مهم اقدامات برای کاهش نارسایی کلیه است. فشار خون بالا خواهد نشت پروتئین را افزایش می دهد،

تشدید آسیب کلیوی. کنترل موثر

فشار خون بالا می تواند پروتئینوری را کاهش دهد، تاخیر کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی. مراقبت روزانه، توصیه می شود برای تشخیص فشار خون در زمان های مختلف روز به کنترل منظم و موثر از فشار خون است.

تغییرات در شیوه زندگی، رژیم غذایی، ورزش منظم کمک می کند تا در درمان فشار خون بالا. تحت شرایط عادی، زمانی که هیچ پروتئینوری، فشار خون باید در 130 / 80MM جیوه نظارت، به منظور کاهش آسیب به کلیه ها، در حالی که کاهش بیماری های قلبی عروقی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,فشار خون بالا,دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815