چگونه برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولیمیزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یک شاخص مهم برای تعیین عملکرد کلیوی، که بدان معنی است که حجم پلاسما از میزان فیلتراسیون گلومرولی در واحد زمان. آن می تواند خون را از مواد مضر روشن، آنها را در ادرار دفع میشود.

جوان و فرد به طور متوسط، این میزان فیلتراسیون گلومرولی نرمال حدود 125 میلی لیتر / دقیقه است. کاهش GFR آسیب کلیوی است. در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که اغلب با کاهش GFR همراه است، و به دلیل افزایش GFR؟

هر دلایل کاهش از GFR؟

GFR با فشار اسمزی موثر، جریان پلاسما، تغییرات فیزیکی و شیمیایی از خواص از نزدیک مرتبط است کاهش یافته است. اما علت اصلی این است که سلول های طبیعی به دنبال آسیب باعث اختلال عملکرد کلیوی. بنابراین و GFR کاهش یافته است.

چگونه به منظور بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی؟

ما می توانیم با GFR رژیم غذایی و درمان در دو جنبه را بهبود بخشد.

از آنجا که علت اصلی نارسایی کلیه در بیماران با کاهش GFR آسیب سلول کلیوی طبیعی است، بنابراین آسیب به سلول های کلیه بازیابی و بهبود عملکرد کلیه کلید است، و رژیم غذایی می تواند نقش درمان کمکی بازی کند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به طور موثر بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی، بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. مواد اولیه دارویی از این درمان استفاده از گیاهان طبیعی است، بیماران هیچ efeekty طرف.

در این روش درمانی ممکن است به طور مستقیم در محل آسیب به کلیه ها عمل می کنند، گشاد شدن عروق خونی، بهبود میکروسیرکولاسیون عروق کلیوی، تحریک سلولهای ایمنی و سلولهای فاگوسیت کلیه برای کشتن تخریب مضر از کمپلکسهای ایمنی به بازسازی سازمان گلومرولی و غیره کمک می کند.

در این روش درمانی استفاده ساده، بی خطر و موثر به نفع خود اعتماد اکثریت بیماران است، اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، شما می توانید با ارسال یک ایمیل یا تماس با ما دکتر آنلاین.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,میزان فیلتراسیون گلومرولی ,
:: بازدید از این مطلب : 1435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: