بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا: برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا: برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیهفشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه چیزی هر بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار اجتناب شود. شکی نیست که فشار خون بالا کنترل نشده می تواند وضعیت را تسریع کند. در حالی که، برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از؟

فشار خون بالا و آسیب کلیه می توانند به یکدیگر تاثیر می گذارد، به طوری که اولین چیزی که به کنترل فشار خون بالا و از طریق یک رژیم غذایی معقول و برخی از داروها. خوب، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می خواهید طب چینی را امتحان کنید است طب سوزنی توصیه می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بروید و یک دکتر طب سوزنی سنتی چینی مشورت کنید.

اگر شما مایل به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه، علت است اختلال عملکرد کلیوی باید بدون شک کرد. چه در آن است؟ از دست دادن عملکرد کلیه را فراهم می کند یک تغییر با توجه به نیاز به دیالیز و طول می کشد بیماری کلیه پلی کیستیک به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به حفظ و تقویت عملکرد کلیه است. پس از آن چه باعث اختلال در کلیه؟ گسترش کیست های کلیوی می توانید ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه ها و کلیه انجام می شود به تدریج کاهش عملکرد ایسکمیک و anoxic کلیه، ما باید این کیست ها را کاهش دهد.

علاوه بر جراحی، هیچ گزینه دیگری برای قلم مو در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. با این حال، در چین بالینی، درمان و خارجی، که در طب گیاهی چینی است، به نام طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی است که معمولا استفاده می شود. از طریق نفوذ پذیری افزایش یافته است از دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح مایع کیست و تغییرات در اختلاف فشار دیواره کیست داخلی و خارجی، مایع کیست می تواند جذب می شود. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی چینی خاص ممکن است عملکرد کلیه را بهبود بخشد، تغذیه برای صدمه به کلیه ها و از بین بردن پاتوژن و حمایت چی واقعی. در حالی که عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بازسازی، نارسایی کلیه و دیالیز می تواند موثر اجتناب شود.

اگر وضعیت شما در حال حاضر توسعه نارسایی کلیه، به این معنا نیست دیالیز باید آغاز شود، که بستگی به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک. شما می توانید در مورد شرایط خود صحبت می کنید، و ما در اینجا به شما کمک کند دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,جلوگیری از دیالیز,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: