علایم بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است
نوشته شده توسط : rshaole

علایم بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن استبیماری کلیه پلی کیستیک به ارث برده، بیماران کیست تدریج افزایش یافته، در این روند، به آرامی کلیه در نهایت منجر به نارسایی کلیه ها آسیب برساند. کلیه برای بدن ما عضو بسیار مهمی است، می تواند آسیب های فیزیکی منجر شود، باعث بسیاری از علائم بیماری است.

1. درد:

علامت بارز ترین بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید درد خود باشد. در آغاز، درد پشت، بیماران مبتلا به کلیه همچنان به رشد، آنها حتی ممکن است در حفره شکمی را پر کنید، به طوری که بیماران نیز ممکن است از درد شکم رنج می برند. زمانی که قلم مو تا حد معینی افزایش یافته است، باعث ترک خوردگی به دلیل نیروهای خارجی، علاوه بر این، آن را آسان به آلوده است. پارگی کیست و عفونت می تواند موجب بیماران احساس درد است.

2. فشار خون بالا:

نفروپاتی بیماران به راحتی یک وضعیت فشار خون بالا را قطع کرد. زیرا زمانی که کیست یوغ کلیوی می تواند به ایسکمی کلیوی ناشی از ترشح رنین منجر شود، پس از یک سری از عوارض، آن را به فشار بیمار را افزایش دهد.

3. هماچوری:

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، هماچوری علامت شایع است. به علت پارگی کیست، بیمار می شود به احتمال زیاد باعث هماچوری

و صدمه به ساختار کلیه، همچنین می توانید به نشت از سلول های قرمز خون منجر شود.

4. خستگی:

کلیه یک تابع است که می تواند هورمون را آزاد کند. اریتروپویتین هورمون مهم است. زمانی که کیست ها کلیه نابود، اختلال ترشح هورمون رخ می دهد. در نتیجه در کاهش سلول های قرمز خون و در نتیجه، بیمار کم خونی، که باعث بیماران احساس خستگی کلیوی.

5. تهوع و استفراغ:

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب می تواند احساس تهوع و استفراغ،

عوامل بسیاری که ممکن است این علائم شود. به عنوان مثال، هیپرکالمی، آن را می توانید تهوع و استفراغ شود. برخی از تجمع بیش از حد از محصولات زائد سوخت و ساز در بدن بیمار، همچنین می توانید تهوع و استفراغ شود. در زمانی که بیمار با ادم از گوارش، این علائم ممکن است رخ دهد.

6. انقباض عضلات اسپاستیک:

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیز ممکن است یک مورد از فیبرهای با کشش عضله اغلب ظاهر می شود. هنگامی که بیماران زوال سوخت و ساز بدن فسفر، هیپرپاراتیروئیدیسم، یا به دلیل محدودیت های رژیم غذایی، می تواند بیماران با علائم کشش عضلات شود. علاوه بر این، با کاهش عملکرد کلیه، بیماران، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است بسیاری از علائم دیگر مانند خارش، ناتوانی در تمرکز، درد استخوان، و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هماچوری,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: