علل و درمان هماچوری اورمی دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان هماچوری اورمی دیالیزدیالیز یک روش مهم درمان اورمی، با این حال، درمان دیالیز ممکن است تعدادی از عوارض به نظر می رسد، به طور جدی سلامت بیمار تاثیر می گذارد.

هماچوری عوارض بیشتر در زمانی که بیماران اورمیک در دیالیز، هماچوری به طور جدی است؟

تاثیر بر بیمار چیست؟ بیماران دیالیزی اورمیک با هماچوری جدی است؟ مسئله ای است که بسیاری از بیماران نگران است. کارشناسان زیر به حال بیشتر در مورد آن توضیح داد!

علت دیالیز هماچوری

هماچوری است عارضه ای از علائم طولانی مدت دیالیز، دیالیز یک سیستم فن آوری جایگزین است، شما به طور موقت می تواند کمک به سم زدایی بدن و زهکشی، اما می تواند در این دوره از آسیب پاتولوژیک به کلیه ها نمی توان بازیافت، ظهور هماچوری آسیب عملکرد گلومرولی علت از دست دادن فیلتراسیون و تابع مانع است، همراه با تشکیل ادرار سلول های قرمز خون دفع می شود. پس از آن است که استفاده از داروهای ضد انعقاد در طول دیالیز وجود دارد.

نرم افزار ضد انعقادها برای پردازش مولکول های مهم دیالیز گردش خون، اما به اندازه کافی دیالیز می توانید هماچوری شود.

چگونه برای درمان هماچوری اورمی دیالیز؟

هماچوری تشدید کم خونی و آسیب به کلیه ها، در نتیجه، کنترل از پروتئین برای بیماران مبتلا به اورمی بسیار مهم است.

درمان هماچوری:

بیماران باید استراحت در بستر هماچوری برای به حداقل رساندن فعالیت های شدید جسمی می توانید در صورت لزوم فنوباربیتال، دیازپام و دیگر آرام بخش است. به آرامی از مصرف دارو، که می تواند هماچوری شود. به ویژه کسانی که که در حال حاضر بیماری های کلیوی دارند، استفاده از داروهای ضد خون ریزی، مانند خون پاکت خونریزی ویتامین C. حداقل ویتامین K می تواند ترکیب شود. دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض را می توانید کلیوی را درمان نمی کند چرا که دیالیز است تصمیم نهایی، درمان کلیدی باید بر اساس یک سیستم دیالیز مثبت ساخته شده است، اقدامات جامع درمان استاندارد برای بازگرداندن ذاتی آسیب دیده در سلول های کلیه.

طب چینی از طریق گردش خون، اتساع عروق خونی را درمان می کند بیماری های کلیوی، از بین بردن سموم و تعمیر آسیب به کلیه ها. یک پرفیوژن تازه و صاف و جریان خون، علائم می توان کاهش داد، صدمه به کلیه می تواند مسدود شود، عملکرد کلیه همچنین می توانید چرخش است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: Uraemia,طب چینی,هماچوری,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: