بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز به باقی می ماند عوارض هوشیار
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز به باقی می ماند عوارض هوشیاربیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است، موثر در زندگی و سلامت بسیاری از مردم. بزرگترین آسیب را از عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک، در موارد شدید منجر به مرگ، به طوری که هیچ نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک دارند؟

درد

درد به طور موقت در بعضی از بیماران، می توان آن مشاهده شده است. اگر درد همچنان ادامه دارد و یا سنگین تر می توانید ضد درد، اما ضد درد معمول دارای یک اثر بد است. اگر درد شدید است، مسکن زندگی بیماران را تحت تاثیر قرار و به طور جدی می تواند عمل جراحی در نظر بگیرید.

خون ریزی

سه نوع از شرایط وجود دارد:

اول، خونریزی کپسول، بیماران با درد ناگهانی است، اما هیچ هماچوری آشکار وجود دارد. در مرحله دوم، خونریزی و کیست های دستگاه ادراری خونریزی تا حد معینی ارتباط دارد و به دستگاه ادراری، مشتق شده از بدن به نظر می رسد هماچوری آشکار؛ سوم، خونریزی subcapsular، تعداد زیادی است، هیچ هماچوری، فشار خون ممکن است قطره وجود دارد. علاوه بر دلایل هماچوری، مثبت مانند افزایش کیستیک فشار خون بالا در خارج، دستگاه ادراری و ادرار درمان دستگاه سنگ، استراحت در بستر نقش بسیار مهمی شریان بند عمومی خیلی خوب نیست، حتی تشکیل لخته شدن خون، و در نتیجه انسداد دستگاه ادراری یا عفونت ناشی از. تعداد انگشت شماری از خونریزی بزرگ در بیماران نیازمند به انتقال درمان است.

اگر شما همودیالیز با هماچوری مکرر، باید در مولکول های کوچک و یا هیچ همودیالیز هپارین استفاده می شود.

فشار خون بالا

فشار خون بالا از عوارض شایع بلکه یک عامل است که رو به وخامت عملکرد کلیه ها است. کنترل دقیق فشار خون می تواند اختلال در عملکرد کلیه، کاهش مرگ و میر، ارزش هدف از 130 / 80mmHg به تاخیر بیاندازد. در آغاز فشار خون بالا باید نمک (2-4 گرم / D) حفظ وزن مناسب بدن، ورزش منظم را محدود کند.

عفونت

عفونت های دستگاه ادراری و کیست این عوارض رایج است.

آنتی بیوتیک توسط فیلتراسیون گلومرولی، ترشح توبول پروگزیمال، محلول در چربی آنتی بیوتیک را از طریق دیوار از کیست منتشر محلول در آب.

بنابراین، در ترکیب با آنتی بیوتیک محلول در آب و محلول در چربی است. آنتی بیوتیک حساس، دریافت بهترین اثر. 1-2 هفته درمان، عفونت کیست کلیوی نیاز به درمان طولانی تر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا,درد ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: