چگونه برای جلوگیری از کیست پشت سر هم؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از کیست پشت سر هماین سوال تقریبا که هر بیمار با دقت بیماری کلیه پلی کیستیک است. بیماری کلیه پلی کیستیک است یک بیماری ارثی بعد از پارگی کیست به عواقب جدی تر منجر شود، از جمله برای جلوگیری زمان کیست شکاف کمک به کنترل این بیماری است.

بعد، ما به شما در جزئیات چگونه برای جلوگیری از پارگی کیست در زندگی روزمره دارد؟

1. درمان های طبیعی.

بیمارستان پزشکی چینی Osmotherapy شیجیاژوانگ نفروپاتی میکرو سنتی می تواند با علت ریشه ای کیست شروع، جلوگیری از پارگی کیست، کیست حذف خواهند شد. آن را با استفاده از گیاهان طبیعی، این مواد دارویی توسط پردازش مبتنی بر میکرو، به طوری که مواد مخدر می تواند نقش بهتری بازی، و به طور موثر از نفوذ و دستگاه های نفوذ، مواد اولیه دارویی می توانید به کلیه از طریق پوست محل جراحت بیمار نفوذ، مهار ترشح مایع کیست با مهار آزاد شدن فاکتورهای التهابی، و کیست تا کاهش می یابد.

علاوه بر این، این درمان همچنین می توانید عروق خونی، تخریب مواد مضر گشاد می شوند، افزایش گردش خون، بهبود گردش مانع برای تعمیر کلیه برای ارائه شرایط خوب، در نتیجه مهار رشد کیست، کیست جلوگیری از پارگی.

2. رژیم درمانی.

بیماران مبتلا به کیست نارسایی کلیه می توان با تغییر رژیم غذایی رشد کیست های تنظیم شده، جلوگیری از پارگی کیست. در رژیم غذایی برای حفظ یک کم چرب، کم نمک، کاهش غذاهای غنی از پروتئین، خوردن مقدار زیادی از غذاهای پر کالری، و سرشار از فیبر، بالا در ویتامین ها، کم خوردن مواد غذایی تند، مانند چای، قهوه، الکل، غذاهای ادویه دار.

3. درمان زندگی.

توجه به استراحت و اجتناب از ورزش شدید، جلوگیری از ضربه معده، در غیر این صورت آن را به شکستن کیست.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان,پارگی کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815