بیماران CKD نوشیدن مقدار زیادی آب خوب است یا نه؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران CKD نوشیدن مقدار زیادی آب خوب است یا نهبرای بیماران از بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیوی به کاهش ادامه خواهد داد. کلیه نقش است که مواد متابولیک در بدن، خروجی داخل بدن محصولات متابولیک و ضایعات. پس از دست دادن عملکرد کلیه به یک حد معینی که آن را به عدم تعادل سوخت و ساز بدن منجر می شود و جمع آوری مواد زائد و سموم در بدن است. بنابراین ما در موقع نیاز به محافظت از کلیه ها، جلوگیری از از دست دادن بیشتر از عملکرد کلیه بسیار مهم است. به طوری که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به نوشیدن آب بیشتر، خوب است یا نه؟

همه ما می دانیم که کلیه ارگان اصلی برای ادرار است

بدن از زباله های اضافی و مواد سمی در ادرار نشان می دهد. نوشیدن مقدار زیادی آب، البته، افزایش تشکیل ادرار، تسهیل حذف سموم. برای مردم عادی نوشیدن 1500-2000 میلی لیتر آب در روز برای حفظ سلامت خوب است.

برای بیماران نارسایی مزمن کلیه، نوشیدن آب بیش از حد خوب است، با این حال، در ارتباط با عملکرد کلیوی کاهش، بیماران کورکورانه نمی تواند افزایش مصرف آب، در غیر این صورت آن را به بار بر روی کلیه را افزایش می دهد، در نتیجه افزایش بیماری است.

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به نوشیدن مقدار زیادی آب خوب است؟

عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به طور جدی کاهش می یابد

متابولیت ها و زباله های خود را خواهد شد در بدن انسان جمع آوری شده. نوشیدن مقدار زیادی آب کمک به استنباط سموم از بدن. طوری که می گویند، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به نوشیدن آب بیشتر است.

چرا برخی از بیماران مبتلا به CKD باید مصرف آب محدود می کند؟

برای برخی از بیماری کلیوی شدید و ادم، آنها باید از مصرف آب را محدود کند. به دلیل آسیب های جدی کلیوی می تواند به احتباس آب و سدیم منجر شود. نوشیدن مقدار زیادی آب تورم، بدتر شدن بیماری را تشدید خواهد شد، بنابراین آنها باید آب را محدود کند.

بنابراین، در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، با توجه به نیاز خود به تنظیم مصرف آب، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: آب,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: