کراتینین 500، نیتروژن اوره 20: چگونه برای کاهش بدون دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 500، نیتروژن اوره 20: چگونه برای کاهش بدون دیالیزکراتینین 500، نیتروژن اوره 20 نشان می دهد که کلیه ها به شدت آسیب دیده بودند، کاهش جدی در عملکرد کلیه کراتینین 500، نیتروژن اوره 20، بدون دیالیز می توانید آن را کاهش می دهد؟ دیالیز به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین و نیتروژن اوره بالا:

به طور کلی، هنگامی که کراتینین و نیتروژن اوره، به درجه خاصی در بیماران با نارسایی کلیوی، پزشکان بیماران تحت دیالیز توصیه می کنند، در حالی که بیماران دیالیزی ممکن است سموم وزن مولکولی کم، کراتینین و نیتروژن اوره در خون حذف، اما نمی تواند جایگزین کلیه تولید ادرار، جدا شده اریتروپویتین

تنظیم الکترولیت و تعادل اسید و باز بدن، و بیماران دیالیز کلیه بلند مدت همه از عملکرد کلیه از دست دادن،

با گذشت زمان، ما فقط می توانیم در دیالیز تکیه به صرفه جویی در زندگی می کند. است، پس از دیالیز، سیستم ایمنی بدن بیمار می شود کاهش شدید، مستعد ابتلا به عفونت وجود دارد و تولید یک سری از عوارض.

درمان برای تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy دارو به کاهش سطح بالای کراتینین و نیتروژن اوره بالا:

از آنجا که هر بیماری کلیه، مهم نیست چه نوع، خواهد آلودگی خون آلوده با خون افزایش سختی درمان بیماری های کلیه ها شود، بنابراین ما فقط باید برای تمیز کردن خون و تعمیر کلیه با هم، به طوری که شما می توانید بهتر درمان بیماری های کلیوی، کاهش بالا کراتینین سرم و نیتروژن اوره.

تصفیه خون درمان به شش مرحله تقسیم، هر مرحله دارای اهداف درمانی خود را دارد. با این درمان درمان، ما نه تنها می تواند کاهش کراتینین 500، BUN 20

ما همچنین می توانید دیگر مواد سمی و مضر از بدن، مانند رسوب آنتی ژن آنتی بادی کمپلکس ایمنی، اندوتوکسین، و واسطه های التهابی استنباط، ارائه شرایط خوبی برای تعمیر کلیه است.

Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر. پس از یک دوره درمان، درمان تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اساسا می تواند کاهش کراتینین 500، نیتروژن اوره 20 برای جلوگیری از دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,BUN,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی,تصفیه خون درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: