بیماران مبتلا به نارسایی که دیالیز نمی، چه اتفاقی می افتد
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی که دیالیز نمی، چه اتفاقی می افتددیالیز یک درمان جایگزین نارسایی کلیوی است، می تواند کمک به کلیه خلاص شدن از شر سموم مولکول یک ارگانیسم، مانند کراتینین، اوره، به طوری که استفاده از دیالیز، از آن به طور موثر می تواند به کاهش سطوح بالای کراتینین و نیتروژن اوره در خون، در حالی که در همان زمان آن را مواد معدنی خروجی مواد از بدن، مثل قندها، الکترولیت ها، و غیره، و در نتیجه بیماران مبتلا به سوء تغذیه. علاوه بر این، دیالیز تنها به طور موقت می تواند کمک به بیماران خروجی از سموم، اما ممکن است نقشی در تعمیر آسیب کلیه بازی نمی کند. دیالیز است که بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه است.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز شد که اتفاق می افتد؟ ما می توانید تصور کنید، دیالیز، هدف اصلی این است که آب خروجی بیش از حد برای خون بیمار، و متابولیت های زباله، کاهش علائم بیمار و طول عمر.

بدون دیالیز، سموم به رشد، به خصوص کراتینین و نیتروژن اوره ادامه خواهد داد.

کراتینین و نیتروژن اوره یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه، نیتروژن اوره خون و کراتینین بالا ارزش، آن را نشان می دهد کاهش قوی در عملکرد کلیه. علاوه بر این، به نظر می رسد تعدادی از عوارض، مانند سرگیجه، تهوع، استفراغ و اسهال است. هنگامی که سموم انباشته بیش از حد به اسیدوز منجر شود، باعث بیماری های گوارشی، بیماری های قلبی و عروقی، عصبی.

دیگر درمانها نارسایی کلیه؟ بنابراین، به منظور اطمینان از ایمنی از زندگی، بهبود در کیفیت زندگی، درمان زود کلیدی است. علاوه بر دیالیز، بسیاری از انواع دیگر درمان ممکن است در درمان نارسایی مزمن کلیوی موثر وجود دارد. SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما می توانیم طب چینی برای حذف سموم از بدن استفاده کنید. سپس تعمیر کلیه، بهبود عملکرد کلیه. درمان معروف طب سنتی چینی ما میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی، طب سنتی چینی و چینی حمام پا حمام سنتی و غیره است.

ما را به درمان مناسب ترین را برای شما انتخاب با توجه به وضعیت خود و کمک به شما برای خلاص شدن از دیالیز، بیماری نارسایی کلیه است.

در کوتاه مدت، اگر وضعیت اجازه می دهد، بیماران مبتلا به نارسایی که دیالیز نمی ممکن است ممکن است از طریق روش های درمانی دیگر برای درمان نارسایی کلیه، بهبود کیفیت زندگی و گسترش امید به زندگی. اگر شما تعجب، درمان ما، لطفا با ما تماس بگیرید در زیر است. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین,BUN,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815