چه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید توجه
نوشته شده توسط : rshaole

چه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید توجهبیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند به درمان منظم، بعد از درمان رسمی، آن را همچنین باید توجه به مراقبت روزانه پرداخت. بنابراین نه تنها می توانید به طور موثر جلوگیری از عود بیماری، و می تواند به طور موثر تضمین اثر درمان این بیماری است. بنابراین، آنچه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به توجه به؟ بیماران باید رژیم غذایی خود را نظارت، توجه به سلامت.

رژیم غذایی چربی اول، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به خوردن باید آسان باشد به هضم غذا، برای جلوگیری از غذاهای دریایی، گوشت گاو، گوشت بره، مواد غذایی تند، شراب، بیشتر مانند: رازیانه تند، گشنیز، قهوه و غیره.

بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران با ادم باید نمک اجتناب کنند، محدود کردن مصرف پروتئین غذایی، آب آشامیدنی کمتر است. من فکر نمی کنم که هیچ آسیب آشکار به بیماری اولیه نمی خواهد برای درمان وجود دارد.

بسیاری از مردم اغلب به دلیل نوسانات خلقی، خستگی و یا رژیم غذایی بی وفا، سقوط آسیب باعث می شود که شرایط بدتر.

بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید راحت، کار و اوقات فراغت، احساس برای ایجاد اعتبار برای غلبه بر این بیماری، درمان.

رژیم غذایی کنترل است روش های بهتر از پیشگیری، بیماری کلیه پلی کیستیک است که نسبتا آسان به عود، به طوری که پس از درمان این بیماری، بیماران باید همچنین توجه به پیشگیری از پرداخت، پیشگیری است که عمدتا برای کنترل رژیم غذایی خود را.

در رژیم غذایی باید وعده های غذایی تازه و نور و کامل باشد، مصرف میوه، مدیریت مناسب مصرف پروتئین، نمی خورد محصولات چاقی سرد یا حاد، ترک سیگار، نوشیدن، اگر یک فشار خون بالا آشکار و ادم وجود دارد، باید مصرف سدیم را محدود کند، ممکن است مناسب شرکت در ورزش های خاص و فعالیت های تفریحی، اما باید دور کمر و شکم فشار برخورد جلوگیری می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: