680 کراتینین، اوره خون 18.9 چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

680 کراتینین، اوره خون 18.9 چگونه برای جلوگیری از دیالیزدر شرایط بالینی، کراتینین و نیتروژن اوره شاخص مهم عملکرد کلیه تشخیص داده شد. 680 کراتینین، اوره خون 18.9 نشان می دهد.

بدن از سموم جمع آوری کرده اند بسیاری از کلیه به شدت در حال حاضر در مرحله نارسایی کلیوی آسیب دیده بود. در این زمان، بسیاری از بیماران خواهد شد به دیالیز توصیه می شود. همه ما می دانیم، دیالیز بسیار دردناک است، بیمار نمی خواهد ایستاد، از 680، از کراتینین، نیتروژن اوره 18.9 چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است،

در حالی که این ممکن است به طور موقت جایگزین کلیه ها برای پاک کردن بدن از سموم بیش از حد، اما آن را به برخی از مواد مغذی از بدن قرار داده، و پس از دیالیز، بسیاری از بیماران سرگیجه، تهوع و سایر علائم کم خونی. یکی دیگر از بیماران چیزی که وابستگی به دیالیز تولید، بیمار دشوار خلاص شدن از شر است.

بنابراین علاوه بر دیالیز، راه های دیگر برای کمک به بیماران وجود دارد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی در بیمارستان ما از طریق اتساع عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب مواد مضر موثر در بهبود ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، مسدود کردن فیبروز کلیوی،

بهبود عملکرد کلیه، بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی،

افزایش کراتینین ادرار و نیتروژن اوره به تخلیه کمک،

کمک به کراتینین 680، نیتروژن اوره 18.9 بیماران جلوگیری از دیالیز.

در این روش درمانی می تواند در داخل بدن بهبود می یابند از بیمار، تعمیر کلیه آسیب دیده و جلوگیری از عوارض جانبی داروهای خوراکی. علاوه بر این، سلول های بنیادی درمان بیمارستان ما، حمام پا، حمام طب چینی، و غیره وجود دارد

بر اساس شرایط پزشکی خود را، ما یک یا بیشتر از درمان را انتخاب کنید، در تلاش برای رسیدن به حداکثر اثر در کوتاه ترین زمان ممکن برای کمک به بیماران بهبود می یابند به زودی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: