دستورالعمل بیماری های کلیوی رژیم غذایی
نوشته شده توسط : rshaole

دستورالعمل بیماری های کلیوی رژیم غذاییدر کشور ما، بیشتر و بیشتر مردم از بیماری کلیوی رنج می برند،

بیماری حاد کلیه است که نسبتا آسان برای درمان، بلکه برای بیماری مزمن کلیه، آنها اغلب تحمل درد شکنجه برای مدت زمان طولانی. به منظور کاهش و به تاخیر انداختن بیماری، آنها باید به یک برنامه رژیم غذایی سخت، که در آن ما در حال توسعه با توجه به ویژگی های بیماری مزمن کلیه، پایبند به رژیم غذایی راهنمایی برای بیماری مزمن کلیه:

مصرف 1. آب

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است مگر اینکه الیگوری، ادم، بدون نیاز به کنترل مصرف آب وجود دارد. بیماران علامت باید مصرف آب با توجه به وضعیت جسمانی خود تصمیم می گیرید،

اگر تورم روشن، علاوه بر مواد غذایی، مصرف روزانه آب 500-800ml. در صورتی که بیمار توسط یک عفونت دستگاه ادراری همراه است، بیماران می توانند مقدار زیادی آب بنوشید و برای جلوگیری از کاهش باکتری در دستگاه ادراری تناسلی و اقامت

ادرار کردن می تواند به هدف تسهیل عفونت دستگاه ادراری برسد.

2. مصرف نمک

اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هیچ موردی از ادم یا فشار خون بالا، بدون نیاز به محدود کردن نمک، روزانه 10 گرم مناسب تر است.

بیش از حد نمک در یک موجود زنده ممکن است علائم ادم و فشار خون بالا را تشدید، بنابراین، بیماران با این علائم مصرف نمک روزانه 2-3 گرم.

مصرف پروتئین 3.

مصرف پروتئین ممکن است احتباس نیتروژن در خون را کاهش، کاهش بار بر روی کلیه ها، تاخیر در نارسایی مزمن کلیه. مصرف روزانه پروتئین 0.4-0.6g / کیلوگرم مناسب تر است، و انتخاب از پروتئین با کیفیت بالا، مانند شیر، تخم مرغ، گوشت و پروتئین حیوانی دیگر، این پروتئین ها جذب و تامین گرما به اندازه کافی برای سوخت و ساز انسان است.

4. مصرف پتاسیم

الیگوری، پتاسیم افزایش قلب تاثیر داشته، به طوری که بسیاری از بیماران برای جلوگیری از میوه ها و سبزیجات، پتاسیم مانند قارچ، پرتقال، موز.

5. مصرف فسفر

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه و مصرف کنترل فعال از رژیم غذایی فسفر، روزانه 600 میلی گرم مناسب است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: غذایی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: