آیا می توانم بیماران باردار در دیالیز من باشد؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم بیماران باردار در دیالیز من باشد؟زنان مبتلا به بیماری های کلیوی تحت دیالیز دیگر نمی تواند باردار بود؟ این که آیا آنها خواهد به هنگام تولد به کودکان سالم را؟ توصیه باردار که آیا در طول برنامه از دیالیز؟

معمولا باردار می کند بیماران تحت دیالیز توصیه نمی شود، زیرا حاملگی در نظر گرفته در معرض خطر.

کلیه های سالم ما کار در تمام طول روز، و دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی، تنها خون گرفته شده از زباله و مواد سمی تنها 12-15 ساعت در هفته و یا حتی کمتر تمیز می کند. به خصوص دیالیز تنها جایگزین تابع خصوصی کلیه. و به این ترتیب در حالی که مصرف دیالیز، آنها هنوز هم از غلظت بالایی از مواد سمی مختلف رنج می برند. حضور سموم و metabolists مختلف می تواند آسیب جنین شود.

در طول دوران بارداری، کلیه های سالم در حال کار بیش از هر زمان دیگری برای حفظ خون پاک، زیرا در دوران بارداری metabolists بیشتری تولید و باید توسط کلیه حذف شده است. به خصوص گردش خون نیز در دوران بارداری افزایش می دهد. به طور خلاصه، در دوران بارداری زباله و سموم بیشتری از بدن خارج شده است. در زنان مبتلا به دیالیز کلیه تقریبا کار نمی کنند و بنابراین حاملگی بسیار دشوار.

به طور خلاصه، توصیه نمی بیماران زن در دیالیز یک کودک.

اکثر vazhnoe- است تعمیر و بازسازی سلول های کلیه و بافت آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه است. دیالیز کمک می کند تا برای حذف مواد زائد و سموم و جلوگیری از شرایط نا امن و طولانی امید به زندگی.

و بنابراین ما به شما توصیه می به درمان موثر جدید ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این نتایج بزرگ در بهبود عملکرد کلیه را.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بارداری,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: