کراتینین 600 برای جلوگیری از عمل جراحی
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 600 برای جلوگیری از عمل جراحیدیروز هیئت مدیره ما شاهد یک پیام: کراتینین 600، 10 درصد از عملکرد کلیه، شاخص ادرار 50، همراه با پروتئینوری، کراتینین، کم خونی و علائم ادم، نمی خواهم به انجام عمل جراحی، روشهای دیگر درمان وجود دارد؟ ما درک می کنیم احساسات بیماران، اگر شما نیز وضعیت مشابهی هستند، من امیدوارم که شما می توانید در صبورانه به عنوان خوانده شده.

نسبت بیمار، بیمار رسیده است 5 مرحله نارسایی مزمن کلیوی بیماری کلیوی مرحله نهایی است، در این مورد، به طور کلی استفاده می شود دو درمان، از جمله دیالیز، و از سوی دیگر پیوند کلیه است.

دیالیز می تواند سوخت و ساز بدن اضافی به منظور از بین بردن علائم بیمار قرار داده و الکترولیت اضافی از بدن خارج، و شما می توانید الکترولیت و اسید و باز تعادل آبی تنظیم، و بنابراین،. اما در همان زمان آن را به راحتی می توانید به تعدادی از عوارض دیالیز، مانند عفونت منجر شود، و دیالیز می تواند کلیه آسیب دیده، بلکه در دراز مدت وابستگی به بیماران دیالیزی تعمیر نیست.

کلیه کلیه پیوند ارز معمولا شناخته شده، به این معنی که کلیه سالم را به بدن بیمار پیوند، به جای تابع اصلی از کلیه ها. با پیشرفت در تکنولوژی پزشکی، اگر چه میزان موفقیت پیوند کلیه را افزایش داده است، اما خواهد شد توسط بسیاری از عوامل محدود شده است. بنابراین، ما نیز درک بیماران دلیل انجام عمل جراحی را انتخاب کنید نیست.

بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، در این وضعیت، ما میکرو نفوذ سنتی درمان طب چینی و استفاده از دیگر درمان درمان کمک می کند. درمان نفوذ طب میکرو چینی است ماساژ درمانی است که عمدتا برای تعمیر سلول های آسیب دیده استفاده می شود و بهبود عملکرد کلیه، و حفاظت از کلیه باقی مانده. این ممکن است به چهار مزیت: بازکننده عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد و مسدود کردن روند فیبروز کلیوی از تخریب ماتریکس خارج سلولی برای رسیدن به هدف از بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی نیز می تواند اثرات جانبی داروهای خوراکی در دستگاه گوارش جلوگیری از و به سرعت می تواند مواد اولیه دارویی را به طور مستقیم به داخل ضایعه. با گذشت زمان، به عنوان تعمیر کلیه آرامی علائم عملکرد کلیوی، پروتئینوری، کراتینین، کم خونی و ادم بهبود را کاهش می دهد و یا حتی از بین بردن. علاوه بر این، طب مکمل ما طیف وسیعی از روش های درمانی آبگرم، حمام گیاهی و درمان حمام پا و غیره.

در مجموع، 600 برای کراتینین، عملکرد کلیوی، 10 درصد از بیماران، ما سعی خواهد کرد تا به شما کمک کند از عمل جراحی اجتناب کنند. اگر شما علائم آشکار، هیچ تهوع و استفراغ، و غیره، ندارد برای جلوگیری از عمل جراحی در بیمارستان ما بسیاری از امید وجود دارد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید با پزشکان ما مشورت آنلاین رایگان و یا در پایین پیام، ما برای شما در زمان پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی مزمن کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: